III sezon ogólnopolskiej akcji edukacyjnej "My Nie Gryziemy" dobiegł końca. Już niedługo podsumowanie tych siedmiu rozwojowych i pełnych wspaniałych przeżyć miesięcy.
Z uwagi na duże zainteresowanie naszą akcją, już teraz otwieramy zapisy na kolejny rok, 2016, sezon IV marzec-październik.
Co oferujemy w ramach naszego przyjazdu?
1. podstawienie amerykańskiej ciężarówki, z mobilną salą edukacyjno-multimedialną,
2. szkolenie w zakresie bezpiecznej i prawidłowej komunikacji dziecka z psem w ramach akcji,
3. ciekawa i oryginalna forma prowadzenia zajęć,
4. projekcja edukacyjnej bajki dla dzieci,
5. upominki dla dzieci w tym książeczki edukacyjne zawierające podsumowanie wiedzy oraz zabawy i ćwiczenia,
6. przygotowanie materiałów i grafiki do internetu, mediów.
Co należy spełnić, aby fundacja odwiedziła właśnie Was oraz jakie informacje należy podać przy zapisie?
Wszystkie informacje znajdziecie Państwo na stronie www.ewanaworol.org.
Zapisy trwają od 12.10.2015 – 12.11.2015 r.
O FUNDACJI EWY NAWOROL
Podczas ogólnopolskiej akcji edukacyjnej "My Nie Gryziemy", organizowanej przez Fundację Ewy Naworol dzieci poznają zasady prawidłowej i bezpiecznej komunikacji z psem oraz Psi Język wyrażany poprzez mowę jego ciała. Omawiamy zasady nieprawidłowego zachowania mogącego prowadzić do ugryzienia czy ataku przez psa. Uczymy również bezpiecznej pozycji, którą należy przyjąć w przypadku ataku psa oraz odpowiedniego traktowania zwierząt.
Przybliżamy również zwyczaje i zachowania wilków – bliskich kuzynów psa, po których odziedziczył wiele cech.
Akcja edukacyjna "My Nie Gryziemy" posiada szerokie grono odbiorców. Dziennie szkolimy około 200 dzieci tj.1000 uczniów i przedszkolaków w ciągu tygodnia. W 2014 roku w szkoleniach wzięło udział blisko 20.000 tys. uczestników, a mobilny punkt szkoleniowy odwiedził aż 110 miejscowości w Polsce.
Jako jedyni prowadzimy akcję, którą wyróżnia:
• kompleksowa edukacja w zakresie prewencji pogryzień przez psy,
• szkolenia w nietypowej i rzadko spotykanej na polskich drogach amerykańskiej ciężarówce marki Fraightliner,
• multimedialna sala edukacyjna,
• nietradycyjna forma prezentacji,
• zasięg ogólnopolski,
• patronaty medialne,
• nauka połączona z zabawą,
• współpraca z parterami regionalnymi.
Zapewnijcie Waszym uczniom edukację połączoną z oryginalnym miejscem szkolenia.