Zasady publikacji

ZASADY PUBLIKACJI ARTYKUŁÓW KLIENTA NA MIASTODZIECI.PL

1.     Wykupienie abonamentu katalogowego na portalu miastodzieci.pl upoważnia do utworzenia swojego profilu (wizytówki) oraz publikacji  artykułów (tzw. wydarzeń) na tematy związane z nowościami w ofercie dla dzieci i rodzin.

2.     Publikacja artykułów jest dokonywana samodzielnie poprzez panel klienta. W panelu klienta jest widoczna informacja ile artykułów zostało już opublikowanych i ile jeszcze można opublikować.

3.    Jeżeli przed upływem roku abonamentowego wyczerpiesz limit artykułów, masz możliwość dokupienia dodatkowego pakietu artykułów. Twoja wizytówka będzie widoczna przez cały rok.

4.    Każdy  zgłoszony artykuł zostanie opublikowany w dziale Wydarzenia po zaakceptowaniu jego treści przez moderatora. Wcześniej można „podejrzeć” wprowadzoną informację generując link testowy i edytować jej treść.

5.    Do każdego Twojego artykułu publikowanego na Mieście Dzieci automatycznie podpięta będzie wizytówka Twojej firmy stworzona przez Ciebie podczas zakupu abonamentu.

6.    Artykuł zostanie zaakceptowany lub odrzucony w ciągu maksymalnie 2 dni  roboczych od jego dodania do panelu i 3 dni robocze od przesłania artykułu mailem.  W chwili opublikowania artykułu otrzymasz na adres email podany podczas rejestracji firmy automatyczne potwierdzenie wygenerowane przez system Miasta Dzieci. Prosimy o przesyłanie artykułów odpowiedni wcześniej, by zagwarantować możliwość ich publikacji w newsletterze.

7.    Pamiętaj, że w Mieście Dzieci funkcjonują dwa rodzaje artykułów-wydarzeń:

1) wydarzenia z konkretną datą (drzwi otwarte, warsztaty weekendowe, spektakle, koncerty)
2) wydarzenia bez konkretnej daty przypisanej wydarzeniu (zajęcia cykliczne, zapisy do grup, konkursy, miesięczne repertuary). Sugerujemy, by tego typu artykuły publikować na maksymalnie 21 dni, ale dłuższa publikacja, jeśli ma uzasadnienie również jest możliwa.

8.   UWAGA! Za 1 artykuł opublikowany na okres od 1 do 7 dni system odejmie  1 punkt; za 1 artykuł opublikowany na okres dłuższy niż siedem system odejmie wielokrotność punktów wynikającą z okresu publikacji (np. za artykuł opublikowany na 14 dni system odejmie 2 punkty) 

9.    Wszystkie  opublikowane (i zaakceptowane) w danym tygodniu artykuły będą wysyłane do subskrybentów Miasta Dzieci z lokalnym newsletterem. Newsletter wysyłany jest zwykle w środę w nocy, lecz zdarzają się wyjątki związane z datami świąt – dlatego ważne jest by swoje artykuły publikować z wyprzedzeniem.

10.   Treść i informacje w opublikowanych materiałach możesz zmienić także po ich opublikowaniu. W tym celu prześlij informacje, które chciałbyś/chciałabyś skorygować lub zmienić najlepiej z linkiem do danej publikacji na adres wydarzenia@miastodzieci.pl. Wszystkie zmiany w treści, grafikach i informacjach dot. ceny, daty, godziny nie wpłyną na zmianę liczby punkty, ale zmiana terminu publikacji może spowodować naliczenie kolejnych punktów, zgodnie z zasadami naliczania punktów, określonych w niniejszych „Zasadach Publikacji”.

11.   Do każdego Twojego artykułu będzie podpięta wizytówka z danymi Twojej firmy. Jeżeli jednak chcesz, by miejsce Twojego wydarzenia pokazało się na mapie Twojego miasta w danym dniu – musisz pamiętać o dodatkowym wprowadzeniu adresu pod jakim będzie miało miejsce wydarzenie.

12.   Nie zapomnij o podaniu danych organizacyjnych: godziny zajęć, ich ceny, konieczności/braku konieczności zapisów i wieku odbiorców. Artykuły bez tych podstawowych danych nie będą publikowane.

13.   Do każdego artykułu dodajesz grafikę główną, która będzie widoczna pod tytułem wydarzenia i zajmowała całą szerokość strony oraz w zajawkach Twojego wydarzenia w różnych miejscach w serwisie. Nie dodawaj w tym miejscu logo swojej firmy! Logo będzie widoczne w Twojej wizytówce. Grafika główna nie powinna zawierać tekstu – jego miejsce jest w artykule i tytule zajawki. Najlepsze będzie poziome zdjęcie dobrej jakości (min. 850px szerokości).

Jeśli jeśli chciałbyś zamieścić dodatkową grafikę,  plakat lub zdjęcie dotyczące tego konkretnego wydarzenia, możesz wstawić je w treści artykułu plik JPG nie większy niż 600 KB (ograniczenie ciężaru pliku) bez polskich znaków w nazwie. W przypadku innego formatu pliku, stwierdzenia nadużycia praw autorskich lub niezgodności z tematem informacji, redakcja opublikuje przy Twoim artykule odpowiednią grafikę pobraną z banku zdjęć.

14.   Redakcja Miasta Dzieci zastrzega sobie prawo możliwości edycji Twoich artykułów lub zmiany (poprawienia) daty.

15.   Każdy post opublikowany w serwisie może być promowany w Grupach miejskich na Facebooku.Zwracamy jednak uwagę na to, by materiał publikować najpierw w serwisie, a dopiero później w miejskiej grupie Facebookowej, koniecznie z linkiem do wydarzenia w serwisie (posty bez linku mogą zostać opublikowane z dużym opóźnieniem lub nieopublikowane wcale) – promocja w serwisie obejmuje wysyłkę w newsletterze i ma większy zasięg, dociera do większej liczby potencjalnych klientów. Promocja w grupie jest jedynie wsparciem. 1 post publikowany w grupie miejskiej na Facebooku bez zamieszczenia publikacji w serwisie będzie traktowany tak samo jak 1 publikacja w serwisie.

16.   LINKI DO GRUP MIEJSKICH:

https://www.facebook.com/groups/miastodzieci.warszawa/

https://www.facebook.com/groups/miastodzieci.krakow/

https://www.facebook.com/groups/miastodzieci.wroclaw/

https://www.facebook.com/groups/miastodzieci.trojmiasto/

https://www.facebook.com/groups/miastodzieci.lodz/

https://www.facebook.com/groups/miastodzieci.slask/

https://www.facebook.com/groups/miastodzieci.poznan/

https://www.facebook.com/groups/miastodzieci.lublin/

17.   Redakcja  nie zaakceptuje Twojego artykułu jeżeli:

  • nie dotyczy on wydarzenia lub produktu skierowanego dla dzieci lub/i rodzin
  • nie zawiera informacji istotnych dla czytelnika, który chciałby skorzystać z Twojej oferty (np. brakuje daty, miejsca, godzin zajęć)
  • nie zawiera tekstu, a jedynie plakat czy grafikę
  • zawiera więcej niż dwa aktywne (linkujące do innego serwisu) linki/adresy www.

18.   W przypadku problemów z dostępem do panelu klienta wyślij artykuł do redaktor opiekującej się katalogiem: Monika Konieczny monikak@miastodzieci.pl

lub skontaktuj się z nami telefonicznie 697 16 21 21