wśród wszystkich widzów (4+) oraz dzieci (4-15). Premiera zajęła pierwsze miejsce w swoim czasie wśród odbiorców telewizji kablowej oraz satelitarnej docierając do ponad 400000 osób, z których prawie połowa to dzieci (195 000).
Dwie kolejne emisje w sobotę 6 października o 10:30 oraz w niedzielę, 7 października o 16: 00 również wypadły bardzo dobrze, zajmując w niedzielę pierwsze miejsce w swoim czasie wśród dzieci w gospodarstwach domowych podłączonych do sieci kablowej lub satelity.
Wszystkie trzy emisje „High School Musical 2” w premierowy weekend dotarły do ponad siedmiuset tysięcy osób (705 000), z których prawie połowa to dzieci (306 000).
Rob Gilby, Dyrektor Zarządzający, Disney Channel Wielka Brytania, Skandynawia oraz Rynki Wschodzące:
"Dzieci na całym świecie wciąż czują więź z „High School Musical” a te liczby są dowodem tego, iż kontynuacja spotkała się z wielkim entuzjazmem. Postaci oraz historie mają uniwersalny urok, utrzymując związek z codziennym życiem dzieci na całym świecie. Wrzesień był miesiącem najlepszych wyników oglądalności od czasu uruchomienia kanału a październik zapowiada się podobnie. Wszystkie te dobre informacje przychodzą w przeddzień pierwszej rocznicy obecności Disney Channel w Polsce, co umacnia pozycję Disney Channel, jako jednego z wiodących kanałów dziecięcych w Polsce.”
Sukces oglądalności „High School Musical 2” jest kontynuacją mocnych wyników Disney Channel. We wrześniu 2007 widownia Disney Channel wzrosła o 1.2% do 8.8% – najlepszego wyniku od pojawienia się na polskim rynku (2 Grudnia, 2006.) Współczesna animacja „Kim Kolwiek” jest najbardziej popularnym programem na kanale, podczas gdy serial Hannah Montana dzierży palmę pierwszeństwa w kategorii akcja, a serialem dla przedszkolaków jest Disney: Mali Einsteini.
W „High School Musical 2” pojawia się pełna oryginalna obsada oraz zespół kreatywny dzięki czemu udało się powtórzyć magię stworzoną w pierwszym „High School Musical”. Oba filmy reżyserowane są przez zdobywcę nagrody Emmy Kenny Ortegę.
Ścieżka dźwiękowa „High School Musical 2” również bije rekordy popularności w Polsce, wydana 17 września, już osiągnęła status Złotej Płyty a strona internetowa „High School Musical 2” została odwiedzona przez 689000 internautów od czasu jej uruchomienia. DVD z filmem zostanie wydane 3 grudnia.
„High School Musical” uzyskał rekordowe wyniki po swojej amerykańskiej premierze w sierpniu, gromadząc 17.2 milionów widzów i stając się najbardziej oglądanym programem w historii amerykańskiej telewizji kablowej. Na całym świecie, program obejrzało już 60 milionów widzów, a sprzedaż ścieżki dźwiękowej osiągnęła 3.9 miliona sztuk.
Kolejna szansa na obejrzenie „High School Musical 2” na Disney Channel Polska pojawi się 27 października o 16.00. Premiera wersji do śpiewania pojawi się 1 Grudnia o 16.00 a następnie zostanie pokazana również 2 grudnia o 10.30.
„High School Musical 2” można również zobaczyć na TVP1 18 listopada o 9.30.
Disney Channel jest dostępny na kanale 44 Cyfra +, kanale 39 Cyfrowy Polsat, kanale 12 Aster oraz kanale 55 Vectra.