Komnata strachu. Recenzja gry dla dzieci

Komnata strachu

Halloween zbliża się wielkimi krokami. Zwyczaj związany z przebieraniem się za duchy i upiory oraz zbieraniem cukierków staje się w naszym kraju coraz bardziej popularny. Jeśli macie już pomysł na przebranie oraz przekąski i zastanawiacie się, jak umilić sobie ten wieczór, to proponuję grę karcianą Komnata strachu.

Ta karcianka znakomicie wpisuje się w klimat nadchodzącego Halloween. Z uwagi na swój lekki charakter, proste zasady oraz 20-minutowe rozgrywki sprawdzi się z pewnością jako gra imprezowa dla dzieci i dorosłych.

W zabawie może wziąć udział od 2 do 4 graczy, minimalny wiek zawodników wynosi 6 lat.

Na czym polega „Komnata strachu” i jakie zawiera elementy?

W pudełku znajdziemy 20 żetonów strachów, 55 kart oraz tekturowy włącznik światła. Uczestnicy otrzymują po 5 żetonów, zestawy dla wszystkich graczy są takie same. Karty należy ustawić w 3 stosy. Podczas każdej rundy odkrywamy 3 karty, na których widnieją strachy lub specjalne ilustracje. Uczestnicy zabawy muszą wykazać się refleksem i wybrać właściwe strachy ze swoich zestawów, a następnie symbolicznie zapalić światło. Zwycięzcą zostanie osoba, która wygra największą ilość rund, a tym samym posiada największą liczbę kart.

Komnata strachu

Ilustracje do „Komnaty strachu” stworzył polski ilustrator Maciej Szymanowicz. Rysunki łączą elementy bajkowych postaci z mrocznym klimatem. Są przyjemne dla oka, kolorowe i dowcipne.

„Komnata strachu” to doskonały przykład dobrze skonstruowanej gry imprezowej. Cechują ją szybkie i dynamiczne rozgrywki, ciekawa tematyka oraz nieskomplikowane zasady.

Karcianka gwarantuje dobrą zabawę oraz duże emocje. Gracze muszą wykazać się dobrą pamięcią, spostrzegawczością i szybkością.

Gra spakowana jest w małe poręczne pudełko, co jest jej niewątpliwym plusem.

Monika Górka

Zapisz się na cotygodniowy newsletter z wydarzeniami w Twoim mieście i odbierz eBook za darmo!

wybierz eBook dla siebie

Zobacz także