Światowy Dzień Kosmosu 2016: Nieziemski weekend w HUMANITARIUM!

Humanitarium, Wrocław, teren Kampusu Pracze Wrocławskiego Centrum Badań EIT+
🗺 mapa
📅 sobota 21.05.2016 do niedziela 22.05.2016
12 zł
Światowy Dzień Kosmosu we Wrocławiu
Ma ono także zachęcać zwykłych ludzi do zgłębiania tajemnic wszechświata i w ostatnich latach coraz częściej docierają do nas informacje o odkryciach nowych ciał niebieskich przez młodych pasjonatów kosmosu, również naszych rodaków. Do tej pory w kosmosie przebywało ponad 470 astronautów z ponad 30 krajów, w tym jedyny Polak – Mirosław Hermaszewski. Jednak rozwój turystyki kosmicznej sprawił, że wszechświat liczący ponad 13 mld lat kurczy się i jest już niemalże na wyciagnięcie ręki. To świetna okazja by lepiej przyjrzeć się tej nieziemskiej dziedzinie!

W sobotę z okazji Światowego Dnia Kosmosu HUMANITARIUM zaprasza na warsztaty pt. „Odkryj świat planet”. Zajęcia są dedykowane dzieciom najmłodszym (w wieku 5-9 lat) i mogą być doskonałym wprowadzeniem do zagadkowych obszarów astronomii i astronautyki. Na ten dzień dla naszych gości zaplanowano także specjalne pokazy naukowe – każdy odwiedzający będzie mógł obejrzeć spektakularny wystrzał pojazdu kosmicznego napędzanego paliwem etanolowym! Dla osób zainteresowanych bardziej „przyziemną” tematyką, również przygotowaliśmy interesujące zajęcia na ten weekend.

Plan warsztatów na sobotę, 21.05.2016 r.:

11:15     Ciastolina [warsztat rodzinny – dzieci 4-10 lat + rodzice]

12:15     Ciastolina [warsztat rodzinny – dzieci 4-10 lat + rodzice]

13:00     BONUS: Wystrzał rakiety

13:15     Nieziemski weekend w HUMANITARIUM: Odkryj świat planet [warsztat dla dzieci 5-9 lat]

14:00     BONUS: Wystrzał rakiety

14:15     Ciastolina [warsztat rodzinny – dzieci 4-10 lat + rodzice]

15:15     Nieziemski weekend w HUMANITARIUM: Odkryj świat planet [warsztat dla dzieci 5-9 lat]

16:15     Ciastolina [warsztat rodzinny – dzieci 4-10 lat + rodzice]

17:00     Kationy [warsztat dla młodzieży od 12 lat i dorosłych]

Plan warsztatów na niedzielę, 22.05.2016 r.:

11:15     Plastik z mleka [warsztat rodzinny – dzieci 4-10 lat + rodzice]

12:15     Plastik z mleka [warsztat rodzinny – dzieci 4-10 lat + rodzice]

13:15     Skup się na stanach skupienia [warsztat dla dzieci 5-9 lat]

14:15     Plastik z mleka [warsztat rodzinny – dzieci 4-10 lat + rodzice]

15:15     Skup się na stanach skupienia [warsztat dla dzieci 5-9 lat]

16:15     Plastik z mleka [warsztat rodzinny – dzieci 4-10 lat + rodzice]

17:00     Aniony [warsztat dla młodzieży od 12 lat i dorosłych]

Cennik udziału w warsztatach weekendowych:

Warsztat rodzinny: dziecko 12 zł/dziecko + 5 zł/osoba dorosła.

Czy i jak motywować dzieci

Nie ma jednego powodu, dla którego dziecko nie chce się uczyć i dlatego nie ma jednej prostej recepty na zmotywowanie go do nauki. Na edukację trzeba spojrzeć szerzej, w kontekście całej rodziny. Zapnijcie pasy! Ten kurs to prawdziwa szybka rodzinna edukacyjna rewolucja!

Warsztat dla dzieci najmłodszych:  12 zł/dziecko.

Warsztat dla młodzieży i dorosłych: 12 zł/osoba.

Rezerwacje:

Online (https://bilety.eitplus.pl/), telefonicznie  (+48 71 734 70 00) lub mailowo (info@humanitarium.pl).

Adres:

HUMANITARIUM. Ogrody Doświadczeń

Kampus Pracze

ul. Stabłowicka 147a

54-066 Wrocław

Dojazd autobusem

Istnieje możliwość dojazdu do HUMANITARIUM miejskimi liniami autobusowymi: 101, 102, 103, 123. Rozkłady jazdy dostępne pod adresem: http://www.wroclaw.pl/rozklady-jazdy.

Dojazd pociągiem

HUMANITARIUM ma doskonałe połączenie kolejowe. Wystarczy kwadrans, aby przemierzyć odległość 13 km dzielącą stacje Wrocław Główny i Wrocław Pracze. Następnie pozostaje 300-metrowy spacer do budynku HUMANITARIUM, poprzez rewitalizowany Kampusu Pracze. Rozkłady jazdy dostępne pod adresem: http://rozklad-pkp.pl/.

Dojazd samochodem

Dzięki bliskiemu położeniu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, istnieje dogodny dojazd samochodowy do HUMANITARIUM. Dodatkowo zmotoryzowani mogą korzystać z dużego bezpłatnego parkingu.

HUMANITARIUM zlokalizowane na terenie Kampusu Pracze Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ to wyjątkowe miejsce łączące edukację z zabawą. Oprócz zwiedzania wystaw czasowych, HUMANITARIUM proponuje udział w zajęciach warsztatowych o szerokiej tematyce w profesjonalnych laboratoriach, skierowane do różnych grup wiekowych. Na powierzchni ok. 1000 m kw. znajdują się interaktywne eksponaty  i stanowiska, gdzie można przeprowadzać doświadczenia i prowadzić obserwacje. Bliskie spotkania z nauką poprzez zabawę i atrakcyjny program edukacyjny, wykorzystujący  interaktywne eksponaty, nowoczesne multimedia oraz angażujące zajęcia, służyć mają budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy.

zapis na newsletter - prezent