Pomoc

Tu znajdziesz odpowiedzi na pytania związane z udziałem w konkursach Miasta Dzieci.

1. Wysłałem zdjęcie, ale nie pojawiło się jeszcze w galerii. Dlaczego?
W trosce o bezpieczeństwo naszych Czytelników przeglądamy wszystkie zgłaszane zdjęcia. Każde musi zostać zaakceptowane przez administratora. Może to potrwać kilka godzin. Jeśli wysłałeś zdjęcie, a ono nie pojawiło się po upływie doby, napisz na adres konkurs@miastodzieci.pl.

 2. Jak często można głosować na zdjecia?
Można głosować wielokrotnie na różne zdjęcia w różnych konkursach, ale na tą samą fotografię można zagłosować tylko raz dziennie.

3. Przy wysyłaniu zgłoszenia dostałem informację, że zostanę zarejestrowany jako odbiorca newslettera. Co to znaczy?
W każdy czwartek będziesz dostawać od nas maila z najnowszymi informacjami o imprezach dla dzieci, konkursach oraz darmowych biletach. Tu znajdziesz więcej informacji o newsletterze. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji. 

4. Czy  moje dane osobowe (adres email), które podaję wypełniając zgłoszenie, są bezpieczne?
Tak, Twój adres email zostanie dopisany do listy odbiorców naszego newslettera i nie będziemy go przekazywać ani upowszechniać. Przeczytaj więcej o polityce prywatności

5. Skąd będę wiedział, że znajduję się wśród zwycięzców konkursu? Kiedy informacja na ten temat pojawi się
w serwisie?

Z każdym zwycięzcą konkursu kontaktujemy się emailowo na adres podany w zgłoszeniu konkursu. Informacja na temat daty powiadomienia i publikacji nazwisk zwycięzców w serwisie znajdziesz w regulaminie konkursu. 

Jeżeli żadna z podanych wyżej odpowiedzi nie wyczerpuje zagadnienia, o które chcesz zapytać, napisz do nas na adres: konkurs@miastodzieci.pl w temacie wpisując słowo POMOC.

 

Autor tekstu : Joanna Engel