Dodaj swoje wydarzenia, zajęcia, atrakcje +
zapis na newsletter - prezent
Zapisz się na cotygodniowy newsletter z wydarzeniami w Twoim mieście i odbierz eBook za darmo! wybierz eBook dla siebie
zapis na newsletter - prezent
Królik i Misia
Królik i Misia

zajęcia adaptacyjne dla dzieci 2-3 letnich z elementami metody E.E. Gordona

📅 wtorek 27.03.2012
zajęcia adaptacyjne dla dzieci 2-3 letnich z elementami metody E.E. Gordona

Zajęcia dla przyszłych przedszkolaków z elementami metody E.E. Gordona odbywac sie będą we wtorki, godz. 10.30 i 11.30. Proponujemy wszystko to, co budzi najlepsze skojarzenia z przedszkolem: zabawy muzyczno-ruchowe w grupie, granie na małych instrumentach, naukę prostych piosenek, wykonywanie łatwych prac plastycznych z wykorzystaniem ciekawych materiałów. Pragniemy zaszczepić w dzieciach wrażliwość na muzykę, pokazać, że można ją odbierać, ale i samodzielnie tworzyć. Chcemy też nauczyć maluchy współistnienia w grupie, reagowania na propozycje i polecenia osoby prowadzącej, dzielenia się zabawkami, stopniowego usamodzielniania się. 

27 marca 2012 wtorek

Zajęcia poprowadzi pani Ania Szkudlarek, opiekująca się w naszej placówce dziećmi z Przedszkola Muzycznego.

 

Ruszyła na razie pierwsza grupa o godz. 10.30, jesli będzie więcej zaintreresowanych maluszków ruszy druga grupa o godz. 11.30. 
Chcecie do nas dołączyć? 
Zapraszamy dzieci 2-3-letnie z opiekunami.

Zapisy pod nr tel. 692 925 550 lub e-mailem info@doremifa.eu 

Szczegółowe informacje na stronie Klubu Edukacji Muzycznej www.doremifa.eu 

Metoda E.E. GordonaE.E. Gordon, profesor, muzyk i pedagog amerykański, udowodnił w swoich badaniach, że dziecko, które od urodzenia (a nawet wcześniej) ma intensywny kontakt z muzyką, znacznie lepiej się rozwija i przyswaja wiedzę. Istotne są zwłaszcza pierwsze miesiące i lata życia dziecka. Wg jego metody poprzez specjalnie dobrane zabawy muzyczne można rozwijać wrażliwość słuchową dzieci, kształtować ich głos, ale również uczyć improwizowania i współdziałania. Zajęcia gordonowskie odbywają się na dywanie, z wykorzystaniem rekwizytów, rzadziej z towarzyszeniem instrumentu prowadzącego. Są one swoistą "rozmowę muzyczną", polegająca na śpiewaniu do dzieci prostych motywów i oczekiwanie na reakcję, np. w postaci spontanicznego śpiewu dziecka. 

777 ocen
4.97
dodaj ocenę
×