Za każde przyklejone serce dolnośląski dealer, firma Mirosław Wróbel przeznaczy dodatkową złotówkę na konto fundacji!
Takiego rekordu we Wrocławiu jeszcze nie biliśmy! Jego pomysłodawcą jest dolnośląski dealer samochodów marki Mercedes-Benz, firma Mirosław Wróbel, która jest sponsorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W akcji dealera chodzi o to, żeby zmobilizować Wrocławian do jeszcze hojniejszego wspierania WOŚP – Wszystkim nam zależy, aby Orkiestra pobiła kolejny rekord w zbieraniu pieniędzy dla potrzebujących dzieci – mówi Michał Łuczak, prezes firmy Mirosław Wróbel. Dlatego dealer zapowiedział, że za każde serduszko przyklejone na ciężarówce postawionej na wrocławskim Rynku, wpłaci na konto fundacji dodatkową złotówkę.
Ogromny Actros stanie na Rynku, koło choinki (naprzeciwko sceny), w dniu WOŚP o godz. 12. Trudno będzie go przeoczyć, ciężarówka jest imponujących rozmiarów – to najbardziej ekonomiczny, wydajny i bezpieczny samochód ciężarowy tej marki, posiadający tytuł „Truck Of The Year 2012". Przy ciężarówce stanie trzech wolontariuszy, którzy będą zbierać pieniądze na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy oraz rozdawać orkiestrowe serduszka. Każda z nalepek przyklejona na masce nowego Actrosa to dodatkowe pieniądze dla fundacji. – Im więcej serduszek zostanie naklejonych, tym większa kwota zostanie przekazana WOŚP. Chcemy pokazać, że razem możemy więcej – mówi Michał Łuczak z firmy Mirosław Wróbel.