„Bydgoszcz – miasto wody” to pierwsza akcja organizowana przez CH RONDO po powrocie galerii handlowych do normalnego funkcjonowania. Celem zabawy jest niezmiennie umilenie klientom czasu spędzonego w centrum handlowym oraz nagrodzenie ich za lojalność, a także pokazanie ważnej części historii Bydgoszczy jako miasta wody.
Przez dwa dni klienci CH RONDO będą mogli podziwiać niezwykłą wystawę przedstawiającą historię i rolę Kanału Bydgoskiego oraz poznać kluczowe wydarzenia z dziejów tej najważniejszej sztucznej drogi wodnej w Polsce.
Kolejną atrakcją wydarzenia będzie akcja, w ramach której CH RONDO będzie nagradzać klientów w podziękowaniu za zakupy. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy w dniach 10-11 lipca zrobić zakupy za minimum 100 złotych (na maksymalnie 2 paragonach, w tym min. 50 złotych wydane na terenie galerii), zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji i cieszyć się kartą podarunkową na dodatkowe zakupy o wartości 30 złotych. Liczba upominków ograniczona.
„Lato, słońce, wakacje, woda i … nagrody od CH RONDO! Pozytywnie nastrajamy na początek sezonu urlopowego wręczając naszym klientom upominki w podziękowaniu za zakupy oraz przybliżając im ważny kawałek historii Bydgoszczy, który nierozerwalnie wiąże się z wodą i znajdującym się w sąsiedztwie CH RONDO Kanałem Bydgoskim” – mówi Lena Kosiorek, dyrektor Centrum Handlowego RONDO.
Regulamin akcji „Bydgoszcz – miasto wody” jest dostępny w Punkcie Obsługi Akcji.
Orchidea PR
Informujemy o ciekawych wydarzeniach dla rodzin z dziećmi, które odbywają się w Galerii Bemowo w Warszawie, CH Rondo w Bydgoszczy, Galerii Przymorze w Gdańsku, Centrum Korona we Wrocławiu.
Zapraszamy!