W sumie w wydarzeniu weźmie udział 35 kanałów dostępnych w telewizji nowej generacji n, takich jak kanały z grupy TVN (TVN, TVNHD, TVN24, TVN Style, TVN7, TVN CBNC, TVN Turbo) oraz ESKA TV, Discovery Historia, Viva, HBO HD, Cinemax HD, AXN, MGM HD, Comedy Central, prezentujących się na scenie głównej, w kinie oraz w obrębie własnych stoisk ustawionych w parku.
W nawiązaniu do zbliżającego się Dnia Dziecka, wydarzenie dedykowane będzie głównie najmłodszym. Telewizyjne kanały dziecięce: Baby TV, Disney Channel, Disney XD, Cartoon Network, Boomerang, Nickelodeon, Da Vinci Learning i Kidsco – przygotowały dla swoich widzów masę atrakcji m.in. spotkania z bohaterami ze znanych kreskówek, eksperymenty naukowe, kąciki piękności oraz symulatory gier, a także wiele konkursów i nagród.
W tym roku organizatorzy i Partnerzy przygotowali wiele konkursów z cennymi nagrodami – wyjazd do parku rozrywki UNIVERSAL na Florydzie (tygodniowy pobyt dla 2 osób), 10 kamer HD, telewizor Samsung i ponad 100 pakietów innych nagród.
Telewizyjne miasteczko n cieszy się niesłabnącą popularnością. Poprzednie edycje miasteczka zgromadziły 70.000 uczestników! Warszawiacy mają okazję zobaczyć gwiazdy telewizji na żywo, poznać z bliska technologie telewizyjne, korzystać z atrakcji daleko wykraczających poza standard miejskiego pikniku rodzinnego. Dla wygody odwiedzających zorganizowano obszerne parkingi za PKOL i przy klubie sportowym Spójnia.
{{moduly ntltresc}}




