Wydarzenie dedykujemy przyszłym rodzicom, rodzicom z dziećmi w wieku od 0-9 lat oraz wszystkim, którzy cenią produkty hand made, nowoczesny design, wysoką jakość, oryginalne oraz pomysłowe propozycje od polskich twórców.
Tak! Cenimy i wspieramy polskie marki i małe, rodzinne manufaktury, które kreują cuda z miłości do dzieci.
Targi Trends 4 Kids zagoszczą 13 marca w ARENIE Gliwice w godzinach 10.00-17.00
Będzie jak zawsze kolorowo i z mnóstwem dobrej energii!
STREFA ZAKUPÓW – tego dnia będzie można kupić niepowtarzalne produkty z najnowszych wiosenno-letnich kolekcji, a wśród nich znajdziecie niebanalną odzież, buciki, zabawki, dekoracje do pokoików dziecięcych, książki oraz produkty dla kobiet w ciąży i mam karmiących – w większości od polskich marek, które wspieramy.
Wystawcy specjalnie na ten dzień przygotowują niespodzianki i atrakcyjne rabaty dla Gości targów.
STREFA ZABAWY – w tej przestrzeni dzieci będą mogły bezpłatnie skorzystać z licznych zajęć kreatywnych i rozwijających aktywności.
Nuda tego dnia jest u nas zabroniona!
Przygotowaliśmy wiele kolorowych, szalonych, pomysłowych i inspirujących aktywności dla naszych najmłodszych. Nasi Goście wezmą udział w twórczych warsztatach. Animatorzy zaangażują dzieci w rozwiązywanie zagadek i łamigłówek, które fantastycznie wpływają na rozwój wyobraźni dziecka. Na dzieci będą czekać też zajęcia manualne, malowanie buziek, warsztaty slime i o wiele więcej.
Wpadnijcie do nas tego dnia! Zgarnijcie domowników, sąsiadów, dajcie cynk znajomym!
Widzimy się już niebawem.
Do zobaczyska!
Wstęp:
BILETY ZAKUPIONE ONLINE: osoby dorosłe 10 zł, dzieci bezpłatnie
Szczegóły na:
www.trends4kids.pl
https://www.facebook.com/events/319208920124031
UWAGA!
Mamy dla naszych czytelników 3 podwójne wejściówki na Targi (dla rodziców, dzieci do 12 lat mają wstęp bezpłatny).
Aby je zdobyć, należy do czwartku 10 marca przysłać zgłoszenie na adres redakcja@miastodzieci.pl. W temacie należy wpisać Targi Trends 4 Kids, a w treści podać swoje imię i nazwisko.
Na wybrane adres e-mail prześlemy informację o sposobie odbioru wejściówek – brak maila oznacza brak wygranej. Powodzenia!