Stacja wystartowała z wyjątkową akcją, w której przedstawia dzieci z niezwykłymi pasjami. Materiały video emitowane są na antenie Nickelodeon oraz dostępne na platformach stacji w mediach społecznościowych
W kampanii “Super Ja!” Nickelodeon oddaje swoją antenę niezwykle uzdolnionym dzieciom, pragnąc zainspirować swoich młodych widzów do realizacji swoich, również nietypowych, pasji. W serii spotów, opartych na amerykańskiej akcji „Extraordinary Me”, stacja zaprezentuje dwoje uzdolnionych nastolatków, którzy ze szczególną determinacją poświęcają się swoim zainteresowaniom i odnoszą pierwsze sukcesy.
Bohaterką pierwszej odsłony kampanii jest 10-letnia Nelly – skateboardzistka, która mimo młodego wieku wykonuje skomplikowane triki i jest członkiem kadry Juniorów reprezentacji Polski. Dziewczynka znakomicie odnajduje się i realizuje w, wydawałoby się, typowo męskim sporcie.
Następnie widzowie stacji poznają Nikodema – wszechstronnie uzdolnionego 12-latka, absolwenta szkoły muzycznej I stopnia, grającego m. in na fortepianie i perkusji. Chłopiec profesjonalnie trenuje wspinaczkę panelową i hoduje jeże karłowate.
Celem kampanii “Super Ja!” jest wsparcie i promocja młodych talentów, ukazanie ich niezwykłych pasji oraz uporu i determinacji w dążeniu do celu. Materiały z udziałem Nelly i Nikodema emitowane są na antenie Nickelodeon Polska oraz na platformach stacji internecie.
Więcej o Nickelodeon Polska na Instagramie i stronie ww.nick.com.pl