„Przejrzyjmy zakamarki naszych domów, zajrzyjmy do szaf, komód, wejdźmy na strych i do piwnicy. Można tam znaleźć prawdziwe skarby. Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy i kupować nowe, możemy się przecież nimi dzielić, robiąc coś dobrego dla innych i naszej planety” – przekonują pracownicy IKEA Kraków, która jest inicjatorem akcji. Sami też wyposażyli „przestrzeń” kilkudziesięcioma przedmiotami z własnych domów.
„Przestrzeń Pełna Dobra” powstała dzięki współpracy IKEA Kraków z Forum Wydarzeń. Funkcjonować będzie od 16 do 19 maja, w godz. 10:00 – 21:00 w Małym Hallu Forum Wydarzeń (ul. Marii Konopnickiej 28), do którego można wejść bezpośrednio od strony parkingów lub przez Forum Przestrzenie.
W akcję może włączyć się każdy, przynosząc drobne przedmioty codziennego użytku, którym chce znaleźć nowy dom. Każdy może też może po prostu przyjść i wziąć to, czego potrzebuje.
– Mogą to być elementy dekoracyjne i dodatki, które po przemeblowaniu nie pasują do wystroju, dawno nieużywane artykuły gospodarstwa domowego, zabawki czy nienoszone ubrania. Wszystko, co jest w dobrym stanie i może posłużyć innym. I oczywiście zmieści się w naszej „przestrzeni” – podpowiada Sabina Patryas, Koordynator ds Zrównoważonego Rozwoju z IKEA Kraków. – Nie będzie to klasyczna wymiana jeden do jeden. Każdy może po prostu przyjść i wziąć to, czego potrzebuje. Nie musi przynosić niczego w zamian – dodaje Sabina Patryas.
„Przestrzeń Pełna Dobra” w całości urządzona została meblami, które również dostały drugie życie. Pochodzą one bowiem z Działu Sprzedaży Okazyjnej sklepu IKEA. Po zakończeniu akcji – podobnie jak przedmioty, które nie znalazły nowego domu – trafią do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Open Media PR
Agencja Open Media Public Relations świadczy kompleksowe usługi z zakresu promocji produktów i usług w mediach tradycyjnych (prasa, radio, TV), Internecie i mediach społecznościowych. Agencja specjalizuje się w obsłudze segmentu dziecięcego (producenci sprzętów, zabawek i odzieży …
30-383 Kraków
12 268 97 50, fax. 12 260 91 67
biuro@openmedia.pl
http://www.openmedia.pl