Królik i Misia
Królik i Misia

Kampania edukacyjna dla Dzieci w Poznaniu

📅 sobota 11.10.2014 do niedziela 12.10.2014
Kampania edukacyjna dla Dzieci w Poznaniu

Kampania edukacyjna Odblaskowi.pl skierowana jest zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Podczas spotkań, które odbędą się w najbliższą sobotę w Centrum Handlowym Auchan Swadzim, a w najbliższą niedzielę w Centrum Handlowym Auchan Komorniki, organizatorzy będą przekonywali, że wystarczy niewielka zmiana zachowań na drodze, aby zwiększyć nasze bezpieczeństwo.

Warto zacząć od poprawy widoczności na drodze oraz przejściu dla pieszych i nosić elementy odblaskowe. Taki gadżet umieszczony na ubraniu sprawia, że w terenie niezabudowanym kierowca widzi pieszego lub rowerzystę już z odległości 150 metrów! Dzięki temu jest w stanie szybciej zareagować i np. rozpocząć hamowanie samochodem. Od 31 sierpnia br. obowiązek noszenia elementów odblaskowych poza terenem zabudowanym nakłada na pieszych znowelizowane prawo o ruchu drogowym.

Wszyscy, którzy w najbliższy weekend odwiedzą wielkopolskie Centra Handlowe Auchan, otrzymają odblaskowe opaski. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w grach edukacyjnych, rozwiązać krzyżówki i rebusy, a także wziąć udział w zajęciach plastycznych, których tematem będzie bezpieczne poruszanie się po drodze i zachowanie na przejściu dla pieszych. Z kolei dla dorosłych przygotowano specjalne edukacyjne broszury.

Dodatkowo na stronie internetowej www.akademia.odblaskowi.pl będzie dostępna platforma e-learningowa, dzięki której dzieci wspólnie z rodzicami będą mogły wzbogacić swoją wiedzę na temat zasad bezpiecznego zachowania się na drodze.

Akcja Odblaskowi.pl odbędzie się w sobotę 11 października w Centrum Handlowym Auchan Swadzim, przy ul. Św. Antoniego 2 w Swadzimiu, a w niedzielę 12 października w Centrum Handlowym Auchan Komorniki, przy ul. Głogowskiej 432 w Poznaniu. Spotkania odbywają się w godzinach 11.00-17.00.

W tym roku odbędzie się już piąta edycja kampanii. Specjalny patrol Odblaskowi.pl przemierzy ponad 12 tys. kilometrów na terenie Polski od Rzeszowa, aż po Szczecin. Organizatorzy przygotowali 40 tys. opasek odblaskowych i 40 tys. broszur edukacyjnych.

Partnerami akcji są Centra Handlowe Auchan, Carefleet, sieci serwisów Perfect Service, QService, Q-Service Premium i Q-Service Moto oraz Q-Service Truck. Patronat medialny objął Magazyn Fleet i Auto Świat.

Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.odblaskowi.pl.

 

365 ocen
4.98
dodaj ocenę
×
zapis na newsletter - prezent
Zapisz się na cotygodniowy newsletter z wydarzeniami w Twoim mieście i odbierz eBook za darmo! wybierz eBook dla siebie
zapis na newsletter - prezent