Mimo konieczności trzymania odpowiedniego dystansu społecznego i zakazu zgromadzeń publicznych VIVO! Lublin nie zapomina o swoich najmłodszych klientach w dniu ich święta. W tym roku, z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, centrum handlowe przygotowało dla maluchów kreatywny konkurs filmowy. Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Polega on na nagraniu video, w którym maluch śpiewa i tańczy do najnowszej piosenki wykonanej przez maskotki SuperZings, znajdującej się pod linkiem: https://youtu.be/jHXRykluaxU. Podczas zabawy uczestnicy konkursu powinni również zaprezentować własną kolekcję figurek i zabawek z serii SuperZings.
Przygotowane nagranie należy przesłać, w dniach 25-30 maja, w formie linku na wskazany adres e-mail: konkurs.galeriavivolublin@studiomb.pl.
Organizatorzy przygotowali atrakcyjne nagrody dla zwycięzców m.in.: zestawy zabawek Kazzom Lab Battle oraz Hero Monster Roller Truck. Dodatkowo pierwsze 15 osób, które najszybciej zgłosi swoje prace konkursowe otrzyma nagrodę gwarantowaną, czyli zestaw 10 saszetek SuperZings.
– Organizowany przez nas Dzień Dziecka odbędzie się tym razem w dość nietypowej formie. W związku z koniecznością zachowania dystansu społecznego i ograniczeniem zgromadzeń społecznych zdecydowaliśmy się na zorganizowanie wirtualnego konkursu filmowego, w którym można wziąć udział nie opuszczając swojego domu. Zachęcamy wszystkie dzieci w wieku od 3 do 12 lat oraz ich rodziców do wzięcia udziału w zaproponowanej przez nas zabawie oraz do przesyłania nagrań. Równocześnie przypominamy o konieczności wypełnienia formularza zgłoszeniowego, który upoważnia do uczestnictwa w konkursie – mówi Małgorzata Daca-Gardynik, Dyrektor VIVO! Lublin.
Szczegółowy regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej VIVO! Lublin pod adresem: www.vivo-lublin.pl.
*********
VIVO! Lublin to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni 38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Wielkie otwarcie obiektu nastąpiło 4 marca 2015 roku, a 4 lata później austriacki inwestor IMMOFINANZ zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015. Zarządcą obiektu jest firma CBRE.