10.00-10.15 Otwarcie sympozjum
10.15-10.45 Wykład: Modelowanie wzorców atrakcyjności fizycznej u dzieci
dr hab. Małgorzata Lipowska, prof. UG (Instytut Psychologii, Uniwersytet Gdański)
10.45-11.15 Wykład: Dzieci jako odbiorcy działań marketingowych – konsekwencje społeczne
dr Renata Maksymiuk (Instytut Psychologii, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej)
11.15-12.15 Panel Dyskusyjny: Mali konsumenci, duże ryzyko
prowadząca: mgr Judyta Borchet (Instytut Psychologii, Uniwersytet Gdański)
12.15-12.45 Przerwa kawowa
12.45-13.15 Wykład: Kto winny materializmu nastolatków… media czy rodzice
czy koleżeństwo?
dr hab. Anna Maria Zawadzka, prof. UG (Instytut Psychologii, Uniwersytet Gdański)
13.15-13.45 Wykład: Miłość. Bezpieczeństwo. Przynależność. Czyli o tym, czego młodzi ludzie
szukają dzisiaj w swoich smartfonach
dr Maciej Dębski (Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Uniwersytet Gdański)
13.45-14.45 Sesja studencka
prowadząca: Justyna Pawłowska (KN Eksperyment)
6 kwietnia
Warsztaty dla studentów:
12.00-13.30 Warsztat: Ochrona dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym
dr Dorota Dykalska-Bieck (Instytut Psychologii, Uniwersytet Gdański), sala C104
11.00-14.00 Warsztat: Psychologiczne mechanizmy reklamy w świecie
mgr Magdalena Iwanowska (Uniwersytet Gdański), sala C107
Warsztaty dla młodzieży gimnazjalnej:
10.00-13.00 Warsztat: Tajemnice reklamy – warsztat dla nastolatków
sala C210
VII SYMPOZJUM
PRZEREKLAMOWANA KONSUMPCJA?
Zmerkantylizowane życie
od dzieciństwa do dorosłości
5-6 kwietnia 2017
Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
Gdańsk, ul Bażyńskiego 4, aula S-204
przereklamowanakonsumpcja@ug.edu.pl
ORGANIZATORZY: PATRONAT HONOROWY: PATRONAT MEDIALNY: PARTNER
5-6 kwietnia 2017