Grę na licencji Aidem Media wydał Egmont Polska Sp.z o.o, jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania internetowa na portalach parentingowych i kobiecych. Kreacja własna Egmontu, zakup mediów – Infinity Media Sp. z o.o. Redaktor naczelną jest Joanna Kuzincow. Cena: 12,99 zł.
Dodatkowe informacje, opis gry:
Bohater masowej wyobraźni rewelacyjnie się trzyma, jak na swoje 43 lata i bawi kolejne pokolenia Polaków, tym razem w cyberprzestrzeni.
Część I.
Reksio i skarb piratów
Reksiowi udało się wyrwać na krótki urlop. Rajska plaża, lazur wody, surfing, wiatr w sierści…
I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie szalejący sztorm, który pozbawił naszego przyjaciela deski ratunku, a na dodatek zesłał go na bezludną wyspę i kazał odnaleźć tajemniczy list w butelce. Nie ma wątpliwości, musi chodzić o skarb. Jeśli tak, w sprawę na pewno są wmieszani piraci pod wodzą legendarnego Kapitana O’Gryzka. A że Reksio do węszenia w ciemnych sprawkach ma talent jak mało kto, szykuje się niezapomniana przygoda!
KOLEKCJA GIER KOMPUTEROWYCH „REKSIO”
Reksio i skarb Piratów 16 lutego 2010
Reksio i UFO 15 kwietnia 2010
Reksio i czarodzieje 15 czerwca 2010
Reksio i wehikuł czasu 18 sierpnia 2010
Reksio i Kapitan Nemo 14 października 2010
Strona w sieci http://www.quki.pl/reksio
Wydawnictwo Egmont Polska
Egmont Polska jest częścią wiodącej skandynawskiej grupy medialnej, powszechnie znanej i wielokrotnie nagradzanej za swą działalność w zakresie filmu, telewizji, streamingu i kina, a także gier, handlu elektronicznego i usług marketingowych dla platform edukacyjnych, czasopism …
01-029 Warszawa
48 22 838 41 00
poczta@egmont.pl
http://www.egmont.pl
facebook
instagram