26 – 30 sierpień 2013
– robotyka Lego WeDo (5-7 lat)
Podczas warsztatów młodzi kursanci pracują w parach. Naukowe duety konstruują roboty z Lego WeDo pod czujnym okiem wykwalifikowanych instruktorów Małego Inżyniera. Po zbudowaniu robotów dzieci programują swoje konstrukcje za pomocą języka obrazkowego. W ramach zajęć zbudujemy między innymi model samolotu, który kręci śmigłem. Kursanci poznają także pojęcie przekładni mechanicznej na przykładzie małpki grającej na bębenkach.
– robotyka Lego Mindstorms (8-12 lat)
W trakcie kursu z robotyki z Lego MINDSTORMS mali inżynierowie zdobywają wiedzę z budowy i programowania robotów, a także poznają terminy tj.: przekładnia, prędkość, moc silnika, trajektoria, algorytm sterowania. Zajęcia, choć sprzyjają pracy w grupach, pozwalają każdemu uczestnikowi samodzielnie spróbować swoich sił w konstruowaniu i programowaniu robotów. Atrakcje dla dzieci przygotowywane są z niezwykłą starannością przez instruktorów prowadzących zajęcia. Dodatkowe, aktywne formy nauki pozwalają lepiej zrozumieć matematykę, informatykę, technikę, dlatego dzięki warsztatom z robotyki uczniowie lepiej radzą sobie z codziennymi lekcjami. Samodzielne wykonanie z pozoru trudnych projektów konstrukcyjnych sprawia kursantom wiele satysfakcji i radości oraz zdecydowanie umacnia ich wiarę we własne możliwości.
Zapewniamy:
tygodniowe szkolenie z robotyki (zajęcia od poniedziałku do piątku od 9.00 do 13.00);
• pracę w dwuosobowych grupach;
• grupy do 16 osób;
• opiekę wykwalifikowanych instruktorów;
• wyżywienie (drugie śniadanie, soki , woda);
• materiały dydaktyczne;
• płytę ze zdjęciami z całego szkolenia;
• upominek od Małego Inżyniera;
• dyplom potwierdzający ukończenie danego poziomu kursu.
Zapisy:
www.malyinzynier.pl/terminy/lublin
604 510 936
Mały Inżynier
Mały Inżynier organizuje wyjątkowe eventy i zajęcia edukacyjne dla dzieci i młodzieży. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu nauk ścisłych, robotyki, elektroniki i programowania. Kładziemy nacisk przede wszystkim na praktyczny wymiar zajęć, umożliwiając dziecku samodzielne myślenie …