- Jeżeli masz wyjątkowe dziecko, które w domu i w szkole zachowuje się niestandardowo…
- Jeżeli Twoje dziecko często sprawia trudności wychowawcze i/lub przynosi uwagi ze szkoły…
- Jeśli nie wiesz, jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u swojego dziecka…
- Jeśli czujesz, że musisz coś zmienić, żeby pomóc swojemu dziecku i sobie…
- Jeśli chcesz poczuć się jeszcze lepszym rodzicem…
…To te warsztaty są dla Ciebie!
Warsztaty (cykl 7 spotkań) są skierowane do rodziców, którzy zaobserwowali u swoich dzieci niestandardowe zachowania lub otrzymują informacje o takich zachowaniach od nauczycieli lub innych opiekunów dziecka i odczuwają z tego powodu niepokój.
Na spotkaniach będziemy rozmawiać między innymi o tym:
- Czy moje dziecko zachowuje się inaczej niż inne dzieci w jego wieku?
- Jakie zachowania mojego dziecka są akceptowalne a jakie nie?
- Jakie potrzeby mają dzieci i jak je manifestują?
- Jak pomóc dziecku radzić sobie z trudnościami, jak lepiej adaptować się do oczekiwań społecznych w domu i w szkole?
- Jak wspierać dziecko z trudnościami?
Zapraszamy osoby chętne, które są zainteresowane pracą nad trudnymi zachowaniami swojego dziecka na cykl 7 spotkań warsztatowych, na których rodzice będą mieli okazję poznać i przećwiczyć sposoby radzenia sobie z trudnymi zachowaniami.
Terminy:
Kolejne spotkania warsztatowe będą odbywały się 1 x w tygodniu, w piątki, w g. 18.00-20.00
Pierwsze spotkanie odbędzie się 21 marca 2014r.
Terminy kolejnych spotkań: 28.03., 4.04., 11.04., 25.04., 9.05., 16.05.
Miejsce: Warszawa, Al. Wyzwolenia 7
Zapisy: Za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line
Prosimy o zapoznania się z Zasadami zapisów i płatności NPPP Bullerbyn
Koszt całego cyklu (7 spotkań): 750zł
Opłatę za udział w zajęciach należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Fundacji Bullerbyn w terminie 8 dni od otrzymania potwierdzenia dostępności miejsca (jednak nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem spotkań).
Prowadzące:
Marta Jakubowska – pedagog i pedagog specjalny zajmujący się diagnostyką i terapią osób z Całościowym zaburzeniami rozwojowymi w tym osób z Zespołem Aspergera.
Specjalizuję się w prowadzeniu Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z CZR (Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju) i ADHD oraz wsparciem rodziców w ich kompetencjach wychowawczych.
Ukończyłam Pedagogikę Ogólną na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe na APS z zakresu Pedagogiki Specjalnej.
Od 10 lat jestem związana z Fundacją SYNAPSIS gdzie zajmuję się diagnozowaniem i terapią osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi w tym autyzmu dziecięcego i Zespołu Aspergera. Superwizuję również pracę młodszych terapeutów w I Niepublicznym Przedszkolu Terapeutycznym Fundacji SYNAPSIS.
Specjalizuję się w prowadzeniu zająć Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci młodzieży oraz grup dla rodziców podnoszących ich kompetencje wychowawcze.
Mama dwóch nastoletnich córek.
W Poradni zajmuję się diagnozą i terapią dzieci z Zespołem Aspergera (ZA) oraz terapią dzieci z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD). Prowadzę też konsultacje oraz zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców.
Aleksandra Rapacka-Grochala – psycholog
Ukończyłam psychologię na SWPS oraz pedagogikę korekcyjną w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Od 2003r. prowadzę terapię dzieci autystycznych, biorę udział w ich diagnozowaniu, współpracuję z rodzicami, jestem autorką programów terapeutycznych. Prowadzę zajęcia indywidualne oraz grupowe z dziećmi z autyzmem, jak również szkolenia dotyczące wiedzy z zakresu autyzmu.
Od lat prowadzę warsztaty dla rodziców z zakresu, jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci. Swoje doświadczenie i wiedzę pogłębiam biorąc udział w szkoleniach i konferencjach.
Prywatnie – mama trzech synów – Bartosza, Tymona i Antka, interesuję się fotografią, rękodziełem, w wolnych chwilach uwielbiam słuchać muzyki.
Fundacja Bullerbyn na Rzecz Wspólnoty Dzieci i Dorosłych
"Los naszych własnych dzieci, każdego dziecka bez wyjątku, jest ściśle i nierozerwalnie spleciony z losem wszystkich dzieci. Pomyślność naszym dzieciom możemy zapewnić jedynie wówczas, gdy zapewnimy pomyślność cudzym dzieciom. Ale troska o cudze dzieci nie …