Fisher Price
rysuj

Jesteśmy współcześnie świadkami marketingowej bitwy o dzieci – ich osobowość, przyszłe nawyki i pieniądze. Wszechobecna konsumpcja zagląda nawet do dziecięcej kołyski, a postępujące „utowarowienie" dzieciństwa wprawia rodziców w lęk przed tym, czy ich dzieci „się dopasują" do reszty. Przemożny wpływ dzieci na zakupy dokonywane przez ich rodziców, nie tylko te drobne, ale również i te najważniejsze, stał się faktem.
Podczas spotkania zaprezentowane zostaną różnorodne skutki jakie niesie ze sobą oglądanie telewizji, a także omówione zostaną cechy, jakie powinien posiadać dobry program telewizyjny odpowiednio dobrany do wieku dziecka. Poprzez analizę przykładowych technik wywierania wpływu stosowanych przez twórców reklam spróbujemy wspólnie zastanowić się, jak możemy bronić się przed negatywnym wpływem kultury konsumpcji.

WSTĘP WOLNY!

film

Prowadząca:

Dorota Dykalska-Bieck – psycholog-nauczyciel. Zajmuje się diagnozą małych dzieci, prowadzi konsultacje dla rodziców w sprawach wychowawczych. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym w kierunku rozwijania ich kompetencji społecznych i wspierania rozwoju emocjonalnego oraz poznawczego. Interesuje się zagadnieniami wpływu reklamy i kultury konsumpcji na rozwój dzieci i ich rodzin. Aktywny członek Zarządu Stowarzyszenia Dziecko bez Reklamy i Stowarzyszenia Edukacji bez granic.      

817 ocen
4.95
dodaj ocenę
×
zapis na newsletter - prezent
Zapisz się na cotygodniowy newsletter z wydarzeniami w Twoim mieście i odbierz eBook za darmo! wybierz eBook dla siebie
zapis na newsletter - prezent
Adres:
al. Grunwaldzka 5, 80-236 Gdańsk

Anna Maria Zawadzka, Sekretariat Instytutu
Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego, c 325, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk
Kontakt:

info@dzieckobezreklamy.pl
https://www.dzieckobezreklamy.pl