Kampania edukacyjna Odblaskowi.pl skierowana jest zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Podczas spotkania, które odbędzie się w Parku Handlowym Auchan Bielany, organizatorzy będą przekonywali, że wystarczy niewielka zmiana naszych zachowań na drodze, aby zwiększyć nasze bezpieczeństwo.
Warto zacząć od poprawy widoczności na drodze oraz przejściu dla pieszych i nosić elementy odblaskowe. Taki gadżet umieszczony na ubraniu sprawia, że kierowca widzi pieszego lub rowerzystę już z odległości 150 metrów! Dzięki temu jest w stanie szybciej zareagować i np. rozpocząć hamowanie samochodem.
Wszyscy, którzy w sobotę 6 września odwiedzą Park Handlowy Auchan Bielany, otrzymają odblaskowe opaski. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w grach edukacyjnych, rozwiązać krzyżówki i rebusy, a także wziąć udział w zajęciach plastycznych, których tematem będzie bezpieczne poruszanie się po drodze i zachowanie na przejściu dla pieszych.
Z kolei dla dorosłych przygotowano specjalne edukacyjne broszury. Dodatkowo na stronie internetowej www.akademia.odblaskowi.pl będzie dostępna platforma e-learningowa, dzięki której dzieci wspólnie z rodzicami będą mogły wzbogacić swoją wiedzę na temat zasad bezpiecznego zachowania się na drodze.
Akcja Odblaskowi.pl odbędzie się w sobotę 6 września w Parku Handlowym Auchan Bielany, przy ul. Francuskiej 6 w Bielanach Wrocławskich, w godzinach 11.00-17.00.
W tym roku odbędzie się już piąta edycja kampanii. Specjalny patrol Odblaskowi.pl przemierzy ponad 12 tys. kilometrów na terenie Polski od Rzeszowa, aż po Szczecin. Organizatorzy przygotowali 40 tys. opasek odblaskowych i 40 tys. broszur edukacyjnych.
Partnerami akcji są Centra Handlowe Auchan, Carefleet, sieci serwisów Perfect Service, QService, Q-Service Premium i Q-Service Moto oraz Q-Service Truck. Patronat medialny objął Magazyn Fleet i Auto Świat.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.odblaskowi.pl.