Stolarka dla Dzikich Dzieci, Lublin

Warsztaty Kultury w Lublinie, ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin mapa

poniedziałek 01.08.2016 do wtorek 02.08.2016

Chłopiec stolarz Lublin

Młodzi stolarze z pomocą opiekunów przygotują proste drewniane sprzęty, od projektu do wykończenia. Uczestnicy poznają techniki i narzędzia pracy w drewnie oraz pobudzą wyobraźnię poprzez pracę nad formą przestrzenną. Nauczą się ciąć, trasować, piłować, wykonywać proste połączenia stolarskie, wbijać, wiercić, kręcić, szlifować, bejcować i impregnować drewno. Wykonamy na przykład: skrzynkę na zabawki, pudełko, proste półki modułowe lub zrealizujemy indywidualne projekty uczestników (z wykorzystaniem przewidzianych materiałów i narzędzi). Dzieci będą pozostawały pod opieką opiekunów i uczestniczyły w pracach stolarskich w takim zakresie, w jakim zdecydują ich opiekunowie. Wykonane prace staną się własnością małych stolarzy.

 

Kiedy: 1-2 sierpnia (warsztat dwudniowy), godz. 11:00-15:00

Gdzie: pracownia przy Bernardyńskiej 11

Zapisy: Warsztat przeznaczony dla dzieci 10-13 lat z opiekunami. Zapisy telefonicznie pod nr tel. 81 533 08 18 od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-16:00 lub mailowo: sekretariat@warsztatykultury.pl. Wstęp bezpłatny.

Warsztat poprowadzi Anna Bera – artystka, projektantka i stolarz, absolwentka Wydziału Architektury i Wzornictwa ASP w Poznaniu. Od 2014 roku prowadzi studio projektowe i warsztat stolarski, gdzie własnoręcznie wykonuje wszystkie projekty w ramach dwóch prowadzonych przez nią marek The Whole Elements i Dzikie Dzieci.

Warsztat realizowany w ramach programu „Dzielnice Kultury – Program Rozwoju Kultury w Dzielnicach Lublina”.

 

Pracownia Edukacji i Animacji Kultury

Warsztaty Kultury w Lublinie

ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin

tel.: 81 466 59 08

 

Zobacz miejsce wydarzenia
Zapisz się na cotygodniowy newsletter z wydarzeniami w Twoim mieście i odbierz eBook za darmo!

wybierz eBook dla siebie

Adres:

ul. Grodzka 5a
20-112 Lublin


Kontakt:

http://www.warsztatykultury.pl

ZOBACZ TAKŻE:wakacjewarsztaty

Zobacz także