Okres letni to nie tylko czas wypoczynku, ale też realizacji zupełnie nowych pasji i odkładanych „na później” planów. Na Śląsku wszyscy szukający sposobu na kreatywne i aktywne spędzenie urlopu powinni odwiedzić Katowicką. Dla swoich gości Galeria przygotowała szereg ciekawych propozycji, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie.
– Staramy się, by organizowane przez nas wydarzenia wpisywały się w życie kulturalne regionu i aktywizowały mieszkańców. Dlatego, również w tym roku, nie mogło zabraknąć naszych nietuzinkowych propozycji. Zależy nam na tym, aby wszystkim tym aktywnościom, oprócz rozrywki, towarzyszył także wymiar społeczny i ekologiczny, a ich uczestnicy mogli zyskać nowe umiejętności oraz doświadczenia – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. – Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia naszej wakacyjnej oferty – dodaje.
Konkurs „Halo Śląskie – jak nas słychać?”
Do 31 lipca, w ramach akcji „Halo Śląskie – jak nas słychać?”, Katowicka szuka odpowiedzi na pytanie: „Jak brzmi Twoje miasto?”. Zadaniem biorących udział jest stworzenie krótkiego klipu (30 sek. – 4 min.) składającego się z dźwięków i ujęć z aglomeracji. Ważne, aby jedna ze scen nagrana została w Galerii. W puli nagród znajdują się wartościowe karty podarunkowe: Złota Gwiazda – o wartości 6 000 zł, Srebrny Spodek – o wartości 3 000 zł, Brązowy Szyb – o wartości 1 000 zł oraz nagroda publiczności, Głos Miasta, o wartości 4 000 zł. Konkurs dedykowany jest wszystkim pełnoletnim mieszkańcom aglomeracji śląskiej. Nie ma znaczenia doświadczenie uczestników, liczy się jedynie twórcze podejście do tematu. Szczegóły znaleźć można pod adresem: https://galeriakatowicka.eu/haloslaskie/.
Darmowe warsztaty na terenie Miejskiej Farmy
Do końca sierpnia na placu przed Galerią funkcjonuje Miejska Farma, czyli niepowtarzalna zielona przestrzeń w centrum miasta, z której plonów niebawem korzystać będą mogli katowiczanie. Organizowane są tu też darmowe warsztaty poświęcone tematyce prośrodowiskowej. Najbliższe, poświęcone budowie domków i poidełek dla pszczół, odbędą się już 24 lipca. Wstęp jest bezpłatny. Link do zapisów: https://galeriakatowicka.eu/miejska-farma-w-katowickiej/.
Kurs online - Jak zachęcić dziecko do nauki
Czy i jak motywować dzieci
Nie ma jednego powodu, dla którego dziecko nie chce się uczyć i dlatego nie ma jednej prostej recepty na zmotywowanie go do nauki. Na edukację trzeba spojrzeć szerzej, w kontekście całej rodziny. Zapnijcie pasy! Ten kurs to prawdziwa szybka rodzinna edukacyjna rewolucja!
Przypomnijmy, że na miejscu rośnie aż 2300 sztuk brokułów, dyni, pomidorów koktajlowych, cukinii, truskawek, poziomek, mięty, melisy, tymianku, pelargonii, surfinii i wielu innych roślin. Do zbudowania Miejskiej Farmy w Katowickiej użyto 63 drewnianych skrzyń i 30 ton ziemi.
Katowicka podkręca Letnie Brzmienia
Sporo dzieje się także w social mediach Galerii. Na Facebooku regularnie organizowane są konkursy nawiązujące do koncertów z cyklu Letnie Brzmienia, którego Katowicka jest sponsorem. W ostatnim czasie można było zgarnąć bilety na koncerty MIOUSHA i Krzysztofa Zalewskiego, a także dedykowane zniżki do salonów najemców. Przed każdym koncertem na fanpag’u Katowickiej organizowany jest konkurs, w którym do wygrania są bilety na najbliższy weekend!
Akcja „Kolekcja prezentów”
Nieprzerwanie trwa też całoroczna akcja „Kolekcja Prezentów. Zgarniaj łupy za zakupy”, w ramach której co miesiąc, za zakupy, odebrać można designerskie gadżety lub karty podarunkowe do Galerii. Inicjatywa powstała we współpracy z lokalnymi artystami. W puli nagród każdej z 12 edycji będą znajdowały się inne upominki. W lipcu były to jedyne w swoim rodzaju ręczniki plażowe z grafiką Justyny Frąckiewicz. Najbliższa okazja do wzięcia udziału w akcji już na 13 i 14 sierpnia – do zdobycia karty podarunkowe na kwotę 50 zł!
Open Media PR
Agencja Open Media Public Relations świadczy kompleksowe usługi z zakresu promocji produktów i usług w mediach tradycyjnych (prasa, radio, TV), Internecie i mediach społecznościowych. Agencja specjalizuje się w obsłudze segmentu dziecięcego (producenci sprzętów, zabawek i odzieży …
30-383 Kraków
12 268 97 50, fax. 12 260 91 67
biuro@openmedia.pl
http://www.openmedia.pl