Hello Kitty – nowy dwumiesięcznik

czwartek 25.02.2021 do czwartek 04.03.2021

Hello Kitty - nowy dwumiesięcznik

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek prasowy dwumiesięcznik „Hello Kitty”. Pierwszy numer ukaże się 26 lutego 2021 roku. Szykuje się nie lada gratka dla najmłodszych fanów uroczej postaci wymyślonej w 1974 roku przez japońską spółkę Sanrio.

Czasopismo skierowane jest do dzieci w wieku 3-5 lat. Na 32 stronach magazynu miłośniczki i miłośnicy Hello White i jej przyjaciół znajdą mnóstwo doskonałej zabawy i niespodzianek. W każdym numerze będzie można przeczytać kilka bajek ze świata Hello Kitty, poznać ciekawostki naukowe, rozwiązać łamigłówki i zagadki o różnym stopniu trudności, a w dziale Robótki znaleźć dużo inspirujących prac do samodzielnego wykonania. Do każdego numeru będzie też dołączony atrakcyjny prezent.

„Hello Kitty”
Redaktor prowadzący: Jolanta Tomala
Product manager: Katarzyna Kaczan-Borowska
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Liczba stron: 32 strony
Format: 208×278
Cena: 11,99
Grupa docelowa: 3-5 lat
Premiera: 26.02.2021

W pierwszym numerze dwumiesięcznika najmłodsi wraz z rodzicami przeczytają aż trzy bajeczki: o ratowaniu jeżyków, o klasowym zdjęciu i o balu przebierańców. Redakcja przygotowała też dużo zagadek i łamigłówek, oraz mnóstwo ciekawostek na temat motyli. Na fanów słodkości czeka przepis na ciasto z potworkami, a miłośnikom i miłośniczkom plastyki polecamy sekcję Robótki, w której znajdą instrukcję wykonania słodkich maszkaronków z pomponów oraz śmiesznych owoców i warzyw. W magazynie znajdą też konkurs z nagrodami – zabawkami i gadżetami na licencji Sanrio.

Do pierwszego numeru magazynu dołączony będzie superprezent: zestaw z kuchenką, lodówką i akcesoriami do zabawy w gotowanie.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią telewizyjną (m.in. TVP ABC, MiniMini, Disney Junior, Nick Jr i kanały tematyczne POLSAT), kampanią z udziałem influencerów oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu.

Hello Kitty (jap. ハローキティ Harō Kiti) to postać wymyślona przez japońską spółkę Sanrio w 1974 roku. Jest bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, ozdobą wielu gadżetów. Jej wizerunek pojawił się po raz pierwszy na małej, plastikowej portmonetce. Jest bardzo popularna w Japonii i Korei, gdzie powstał nawet samochód z jej wizerunkiem.

Zapisz się na cotygodniowy newsletter z wydarzeniami w Twoim mieście i odbierz eBook za darmo!

wybierz eBook dla siebie
Logo wydawnictwo egmont

Wydawnictwo Egmont Polska

Egmont Polska jest częścią wiodącej skandynawskiej grupy medialnej, powszechnie znanej i wielokrotnie nagradzanej za swą działalność w zakresie filmu, telewizji, streamingu i kina, a także gier, handlu elektronicznego i usług marketingowych dla platform edukacyjnych, czasopism …

Więcej

Adres:

ul. Dzielna 60
01-029 Warszawa


Kontakt:

48 22 838 41 00
poczta@egmont.pl
http://www.egmont.pl
facebook
instagram