Mnóstwo atrakcji czeka poza sceną. Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa zorganizuje akcję poboru krwi „Podaruj kroplę miłości”. Straż Pożarna przygotuje pokazy ratownictwa oraz samochodu strażackiego, jego wnętrza i wyposażenia skrytek. Czeka też prezentacja różnych wydziałów policji – ruchu drogowego, oddziału prewencji, Komendy Miejskiej Policji. Wszystkie dzieci nauczą się też jak poprawnie dzwonić na numer alarmowy 112 i jak przeprowadzać pierwszą pomoc. Symulator jazdy i auto malowane przez dzieci, pokaz magicznej tuby i promocja noszenia odblasków, Miasteczko Ruchu Drogowego, zabawy i konkursy dla dzieci z nagrodami, darmowe pamiątkowe zdjęcia, dogoterapia, minilunapark, oprowadzanie na koniu, edukacyjne zabawy przy użyciu aplikacji mobilnych, fantazyjne malowanie twarzy, skręcanie baloników, puszczanie gigantycznych baniek mydlanych, piłka nożna, prezentacja deskorolek i rowerów, Kino Helios – to tylko niektóre propozycje dla maluchów. Dostępne będą też strefy: artystyczna, sportowo-ruchowa, malucha oraz animacje taneczno- ruchowe Kids Play. Dla dorosłych: badanie skóry, porady kosmetyczne, body painting, makijaże, zdobienie paznokci, porady kosmetyczne, produkty do testowania, stylizacja włosów, mobilne stanowisko wydające uprawnienia do Zintegrowanego Informatora Pacjenta NFZ, promocja profilaktyki, Platforma Usług Elektronicznych ZUS, porady w zakresie zasad przyznawania zasiłków macierzyńskich, opiekuńczych i chorobowych oraz rent z tytułu niezdolności do pracy, rent socjalnych i rodzinnych, oferta Warsztatów Terapii Zajęciowej w Bydgoszczy, punkt konsultacyjny Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie – rodzicielstwo zastępcze, pedagodzy z PCPR. Zabawy dla całej rodziny, warsztaty twórcze: plastyczne, technika origami, wyklejanki, a także malowanie twarzy, zabawy z chustą KLANZA i zabawy ruchowe przygotuje Bydgoski Ośrodek Rehabilitacji, Terapii Uzależnień i Profilaktyki „BORPA”.
Patronat honorowy nad imprezą objął prezydent Rafał Bruski i Ordynariusz Diecezji Bydgoskiej biskup Jan Tyrawa. Partnerem strategicznym jest Jeronimo Martins Polska S.A. – właściciel sklepów Biedronka.