Bycie eko to nie moda ani chwilowy trend, to styl życia, który z roku na rok zyskuje nowych zwolenników. Przejawia się na wielu płaszczyznach; chętnie szukamy zdrowych produktów spożywczych, uprawiamy sport, by nasz organizm był w dobrej kondycji, a także coraz częściej sprawdzamy składy kosmetyków, bowiem to, co nakładamy na naszą skórę wpływa na nasze zdrowie. Aby dokonywać świadomych wyborów, potrzebujemy wiedzieć, co nam pomaga, a co szkodzi. Właśnie dlatego odwiedzający Ekocuda mogą liczyć na sporą dawkę wiedzy, praktycznych porad, a także dostęp do zróżnicowanej oferty produktów – zarówno pielęgnacyjnych, jak i kolorowych.
– Misją Ekocudów jest podnoszenie świadomości Polaków na temat zdrowego stylu życia, a w szczególności zagadnień związanych z kosmetykami naturalnymi. Wydarzenie to na stałe zapisało się do kalendarza stolicy, gdzie w kwietniu, odbędzie się już czwarta edycja. Często podczas rozmów z uczestnikami otrzymywałam pytania, czy i kiedy Ekocuda zagoszczą w innych miastach. Uznałam, że 2018 to dobry rok na taką decyzję. Gdańsk to pierwsze miasto po Warszawie, gdzie producenci polskich i zagranicznych kosmetyków naturalnych będą mogli zaprezentować swoją ofertę i poznać osobiście swoich klientów. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda.
Uczestnicy Ekocudów będą mogli wziąć udział w warsztatach m.in. z makijażu wykonywanego mineralnymi kosmetykami kolorowymi (obowiązują zapisy, szczegóły zostaną ogłoszone na profilu marki na Facebook’u), wykładach otwartych poruszających tematykę zdrowia i pielęgnacji oraz zasięgnąć porad od specjalistów na stoiskach poszczególnych marek. Co najważniejsze – każdy będzie mógł przetestować i wybrać najlepsze dla siebie ekocuda.
Wstęp na targi jest bezpłatny – wystarczy wyjść z domu i przekonać się na własnej skórze o zaletach kosmetyków tworzonych z pasją i inspirowanych naturą. To także niepowtarzalna okazja, aby zadbać o ciało, włosy, cerę po zimie tuż przed nadchodzącą wiosną 🙂
Kurs online - Jak zachęcić dziecko do nauki
Czy i jak motywować dzieci
Nie ma jednego powodu, dla którego dziecko nie chce się uczyć i dlatego nie ma jednej prostej recepty na zmotywowanie go do nauki. Na edukację trzeba spojrzeć szerzej, w kontekście całej rodziny. Zapnijcie pasy! Ten kurs to prawdziwa szybka rodzinna edukacyjna rewolucja!
Sponsorem wydarzenia jest marka Pixie Cosmetics, polski producent kosmetyków mineralnych. Oferuje produkty, które powstają z pasji i fascynacji bogactwem otaczającej nas przyrody.
Sponsorem wydarzenia jest marka Pixie Cosmetics, polski producent kosmetyków mineralnych, ekspert w doborze idealnego odcienia. Marka ta szeroko współpracuje z akademiami wizażu.