Dzień z demokracją – warsztaty w ramach Drzwi Otwartych Perpetuum Mobile. Bydgoszcz

sobota 21.03.2015

Zapraszamy wszystkich, bez ograniczeń wieku, zainteresowanych debatą, istotą demokracji, logiką dyskusji do udziału w sobotnim (21.03.2015) spotkaniu.

  • Czy dla dzieci demokracja ma granice?
  • Dlaczego idea równości jest ważna?
  • Czym jest sfera prywatna i publiczna? 

Odpowiedzi na te i na wiele innych pytań dotyczących demokracji, będzie można odnaleźć w ramach organizowanych warsztatów – debat edukacyjnych Perpetuum Mobile. Zapraszamy wszystkich, którym wiek pozwala werbalnie wyrazić swoją opinię: Dzieci, Młodzież oraz Rodziców do udziału w pierwszej edycji, która odbędzie się już 21.03.2015 r. Często poglądy i spostrzeżenia najmłodszych są dla nas absolutnym odkryciem, które cytujemy przez wiele lat.

Po warsztatach zapraszamy do poznania obiektu szkoły , przedszkola i pracowni oraz rozmów w kuluarach. Pokażemy jak można w przemyślanej przestrzeni dywagować na różne tematy. 

Kiedy: 21.03.2015, godz. 10.00 – 11.30
Gdzie: Chopina 28, Bydgoszcz
Zapisy: czemu nie +48 602466347 lub info@fundacjakreatywnejedukacji.org
Wstęp, po wcześniejszej rezerwacji NIEODPŁATNY

Prowadzacy: Filip Pierzchalski – doktor habilitowany, politolog; adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. 

 

Zapisz się na cotygodniowy newsletter z wydarzeniami w Twoim mieście i odbierz eBook za darmo!

wybierz eBook dla siebie
Dzień z demokracją – warsztaty w ramach Drzwi Otwartych Perpetuum Mobile. Bydgoszcz

Fundacja Kreatywnej Edukacji w Bydgoszczy

Fundacja powstała z inicjatywy osób, które chcą propagować nowe, aktywne metody uczenia się. Uważamy, iż znakomitą, a niedocenianą w Polsce rolę może i powinna obok edukacji formalnej, obecnej w szkole czy na uczelni, odegrać edukacja …

Więcej

Adres:

ul. ks. A. Kordeckiego 16/1

85-225 Bydgoszcz


Kontakt:

(052) 345 81 76
info@fundacjakreatywnejedukacji.org
http://www.fundacjakreatywnejedukacji.org/
facebook

Boże Narodzenie z 5.10.15.

Zobacz także