Klub Podróżnika w Centrum Kulturalnym Ryba

🗺 mapa
📅 niedziela 14.01.2018
Wstęp wolny
Malezja - bezpieczna i przyjazna w rodzinnym podróżowaniu

Podczas podróży naszego życia zwiedziliśmy 7 krajów, lecieliśmy 34 razy samolotem, przejechaliśmy ponad 5 tys kilometrów samochodem i poznaliśmy niezliczona ilość fantastycznych osób.

Każde miejsce na Pacyfiku było wyjątkowe i niepowtarzalne.

Przygodę zaczęliśmy w słonecznej Kalifornii skąd polecieliśmy na Hawaje, żeby podziwiać niesamowite widoki wzdłuż słynnej Hana Road i oglądać najpiękniejsze zachody słońca. Po jedynych 36 godzinach lotu wylądowaliśmy w Singapurze, który zachwycił nas mieszanka kultur i przede wszystkim jedzeniem.
Następne na liście było Wanuatu z tajemniczą wyspą Tana, na której nieustająco czynny wulkan Yasur co 5 minut wyrzuca lawę z dna krateru i zjawisko to można podziwiać stojąc na jego krawędzi.
W Nowej Kaledonii uczyliśmy się pływać na Kitesurfingu, na wyspach Cooka pływaliśmy z tuńczykami i zaprzyjaźniliśmy się z Fafafine, a na Samoa spaliśmy praktycznie pod gołym niebem na plaży w słynnych Fale.
Miesiąc w Australii to był prawdziwy raj dla miłośników zwierząt (nawet miś koala zgodził się na przytulasy) i oczywiście surferów!

Zapraszamy serdecznie na pokaz zdjęć z naszej niezwykłej podróży, na którym opowiemy te i mnóstwo innych historii o tym odległym zakątku świata, do którego wciąż ciężko się dostać z serca Europy.
Hania i Tomek

wstęp wolny

Samodzielne Rodzicielstwo
Samodzielne Rodzicielstwo -wideoporadmik dla rodziców

14.01.2018 / niedziela / godz. 16.00
Centrum Kulturalne Ryba
Łódź, ul. Ogrodowa 26 (wejście od ul. Gdańskiej)

zapis na newsletter - prezent
Zapisz się na cotygodniowy newsletter z wydarzeniami w Twoim mieście i odbierz eBook za darmo! wybierz eBook dla siebie