Celem akcji jest promowanie idei przekazywania 1% podatku oraz wsparcie podopiecznych Stowarzyszenia. Zgłoszenia konkursowe można przesyłać do końca kwietnia.
Konkurs Listen To Your Heart jest elementem trwającej obecnie kampanii Stowarzyszenia – „Posłuchaj serca i podaruj 1% na dom dla opuszczonych dzieci”. Aby zgłosić swój udział wystarczy przesłać krótki film ze swoją interpretacją przeboju Roxette i wypowiedzianym hasłem kampanii. Nagrania będą oceniane przez internautów na specjalnej stronie konkursu. Autor video, które zdobędzie najwięcej głosów, wygra 2 bilety na lipcowy koncert zespołu Roxette w Berlinie.
Konkurs „Listen to your heart” to nie tylko świetna muzyczna zabawa, ale także szansa na wsparcie opuszczonych i osieroconych dzieci znajdujących się pod opieką SOS Wiosek Dziecięcych. Poprzez akcję chcemy przypominać o możliwości przekazywania 1% podatku na rzecz naszych podopiecznych – to właśnie ten drobny gest może odmienić ich los. Wystarczy „posłuchać serca” aby pomagać! – mówi inicjatorka projektu, Anna Choszcz-Sendrowska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Do zabawy przyłączyli się Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan którzy już wielokrotnie wspierali SOS Wioski Dziecięce. – „Listen to your heart” Roxette, to piosenka której słuchałam jeszcze jako mała dziewczynka. Dzisiaj, po latach często wracam do niej wspólnie z moją córeczką. Mam wiele fantastycznych wspomnień związanych z tym utworem i cieszę się, że mogliśmy wykonać go z myślą o podopiecznych Wiosek SOS. Śpiewajmy i nagrywajmy – solo, w duecie czy w większych zespołach. Przyłączajmy się do wspólnego, muzycznego pomagania” – mówi aktorka i wokalistka Barbara Kurdej-Szatan.
Konkurs potrwa do końca kwietnia 2016 roku. Szczegółowy regulamin, a także gotowy podkład muzyczny do przygotowania nagrania dostępne są na konkursowej platformie, pod adresem: http://wioskisos.org/konkurs/. Środki pozyskane w ramach akcji 1% „Posłuchaj serca” przeznaczone zostaną na zapewnienie opieki opuszczonym dzieciom oraz na sfinansowanie specjalnych potrzeb medycznych i edukacyjnych.