☰ menu

Hello Kitty – nowy dwumiesięcznik

Hello Kitty - nowy dwumiesięcznik
czw.-czw.
25.02-04.03.2021
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek prasowy dwumiesięcznik „Hello Kitty”. Pierwszy numer ukaże się 26 lutego 2021 roku. Szykuje się nie lada gratka dla najmłodszych fanów uroczej postaci wymyślonej w 1974 roku przez japońską spółkę Sanrio.

Czasopismo skierowane jest do dzieci w wieku 3-5 lat. Na 32 stronach magazynu miłośniczki i miłośnicy Hello White i jej przyjaciół znajdą mnóstwo doskonałej zabawy i niespodzianek. W każdym numerze będzie można przeczytać kilka bajek ze świata Hello Kitty, poznać ciekawostki naukowe, rozwiązać łamigłówki i zagadki o różnym stopniu trudności, a w dziale Robótki znaleźć dużo inspirujących prac do samodzielnego wykonania. Do każdego numeru będzie też dołączony atrakcyjny prezent.

„Hello Kitty”
Redaktor prowadzący: Jolanta Tomala
Product manager: Katarzyna Kaczan-Borowska
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Liczba stron: 32 strony
Format: 208×278
Cena: 11,99
Grupa docelowa: 3-5 lat
Premiera: 26.02.2021

W pierwszym numerze dwumiesięcznika najmłodsi wraz z rodzicami przeczytają aż trzy bajeczki: o ratowaniu jeżyków, o klasowym zdjęciu i o balu przebierańców. Redakcja przygotowała też dużo zagadek i łamigłówek, oraz mnóstwo ciekawostek na temat motyli. Na fanów słodkości czeka przepis na ciasto z potworkami, a miłośnikom i miłośniczkom plastyki polecamy sekcję Robótki, w której znajdą instrukcję wykonania słodkich maszkaronków z pomponów oraz śmiesznych owoców i warzyw. W magazynie znajdą też konkurs z nagrodami – zabawkami i gadżetami na licencji Sanrio.

Do pierwszego numeru magazynu dołączony będzie superprezent: zestaw z kuchenką, lodówką i akcesoriami do zabawy w gotowanie.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią telewizyjną (m.in. TVP ABC, MiniMini, Disney Junior, Nick Jr i kanały tematyczne POLSAT), kampanią z udziałem influencerów oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu.

Hello Kitty (jap. ハローキティ Harō Kiti) to postać wymyślona przez japońską spółkę Sanrio w 1974 roku. Jest bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, ozdobą wielu gadżetów. Jej wizerunek pojawił się po raz pierwszy na małej, plastikowej portmonetce. Jest bardzo popularna w Japonii i Korei, gdzie powstał nawet samochód z jej wizerunkiem.

Exit mobile version