☰ menu

Zapisy na zajęcia do Pałacu Mlodzieży

wt.-sob.
17.06-12.07.2014
ZASADY, TERMINY I KRYTERIA REKRUTACJI NA ZAJĘCIA ORGANIZOWANE PRZEZ PAŁAC MŁODZIEŻY W GDAŃSKU W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

I ZASADY REKRUTACJI

  1. Zmiany w rekrutacji na zajęcia w Pałacu Młodzieży wprowadza się na podstawie Ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie Ustawy o Systemie Oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2014, poz. 7) obowiązuje od 18.01.2014 r.
  2. Kandydaci zamieszkali poza granicami Gminy Miasta Gdańska przyjmowani będą w przypadku wolnych miejsc po przeprowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym.

II TERMINARZ REKRUTACJI

ETAP I: KONTYNUACJA

  1. Składanie "deklaracji kontynuacji uczestnictwa" w sekretariacie Pałacu Młodzieży w dniach: 12.05 -06.06.2014r. (deklaracje dostępne w sekretariacie od 12.05.2014r.).
  2. Weryfikacja złożonych deklaracji kontynuacji uczestnictwa: 09.06. – 10.06.2014r.
  3. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych na zajęcia w placówce zgodnie z deklaracjami kontynuacji uczestnictwa: 11.06.2014 r.

ETAP II: REKRUTACJA

  1. Składanie "wniosku o przyjęcie na zajęcia" w sekretariacie Pałacu Młodzieży w dniach: 09.06-25.06.2014r. (wnioski dostępne w sekretariacie od 09.06.2014r.).
  2. Badanie uzdolnień kierunkowych do pracowni tanecznych, wokalnych i instrumentalnych dniach 26.06-27.06.2014r. w godz. 15.00-18.00.
  3. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych na zajęcia w placówce: 30.06.2014r.
  4. Weryfikacja złożonych wniosków: 30.06-03.07.2014r.
  5. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych na zajęcia w placówce: 04.07.2014 r.

ETAP III: REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

  1. Składanie "wniosku o przyjęcie na zajęcia" w sekretariacie Pałacu Młodzieży w dniach: 25.08-10.09.2014r. (wnioski dostępne w sekretariacie od 25.08.2014r.).
  2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych na zajęcia w placówce: 11.09.2014r.
  3. Weryfikacja złożonych wniosków: 11.09.2014r.
  4. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych na zajęcia w placówce: 12.09.2014r.

III KRYTERIA REKRUTACJI

Przy rekrutacji na zajęcia w roku szkolnym 2014/2015 brane są pod uwagę następujące kryteria:

  1. Kandydat wykazuje zainteresowania i uzdolnienia kierunkowe – 20 pkt.
  2. Kandydat był w latach poprzednich uczestnikiem zajęć – 20 pkt.
  3. Rodzeństwo kandydata jest lub było uczestnikiem zajęć – 10 pkt.
  4. Kandydat wychowuje się w rodzinie wielodzietnej – 5 pkt.
  5. Kandydat ma orzeczenie lekarskie o niepełnosprawności, o ile rodzaj niepełnosprawności nie wyklucza udziału w danej formie zajęć – 5 pkt.
  6. Jedno z rodziców kandydata posiada orzeczenie lekarskie o niepełnosprawności – 5 pkt.
  7. Oboje rodziców kandydata ma orzeczenie lekarskie o niepełnosprawności – 5 pkt.
  8. Rodzeństwo kandydata ma orzeczenie lekarskie o niepełnosprawności – 5 pkt.
  9. Kandydat jest wychowywany przez jednego z rodziców – 5 pkt.
  10. Kandydat jest objęty pieczą zastępczą – 5 pkt.

Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listę kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych na zajęcia w placówce.

Komisja rekrutacyjna przyjmuje kandydata, jeżeli spełnia on kryteria wiekowe dla wybranej formy zajęć, został zakwalifikowany w wyniku postępowania rekrutacyjnego oraz złożył wymagane dokumenty.

Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych na zajęcia w placówce. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych lub informację o liczbie wolnych miejsc.

Listy podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie placówki. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia.

Dzień podania do publicznej wiadomości listy jest określany w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.

W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic/opiekun kandydata lub kandydat pełnoletni może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata na zajęcia w placówce. Rodzic/opiekun prawny kandydata lub kandydat pełnoletni może wnieść do dyrektora placówki odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia. Na rozstrzygnięcie dyrektora placówki służy skarga do sądu administracyjnego. 

Do pobrania:
Wniosek o przyjęcie na zajęcia
Oświadczenie

Exit mobile version