czw.-pt.
21.04-22.04.2016
PATRONAT HONOROWY
Lubelski Kurator Oświaty
Prezydent Miasta Lublin
Przegląd odbędzie się w dniach
21-22.04.2016 roku w godz. 9.30 – 11.30
Filia DDK Bronowice – Pracownie Kultury Maki
Lublin, ul. Olchowa 8
VII WOJEWÓDZKI PRZEGLĄD POEZJI DZIECIĘCEJ
„Kto czyta ma piękne sny…”
Regulamin
CELE PRZEGLĄDU:
- popularyzacja i rozbudzanie u dzieci zainteresowań poezją;
- promocja kultury języka polskiego;
- promowanie artystycznych umiejętności dzieci oraz ich wkładu w rozwój kultury;
- integracja społeczności lokalnej i regionalnej
I . ZAŁOŻENIA OGÓLNE
- W Przeglądzie mogą uczestniczyć dzieci z publicznych przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych z terenu miasta Lublina oraz województwa lubelskiego.
- Warunkiem udziału jest przygotowanie repertuaru z zakresu poezji dziecięcej – wiersza.
- Każda placówka może zgłosić do udziału w Przeglądzie maksymalnie 2 dzieci i zaprezentować 2 utwory. Przygotowuje je maksymalnie 2 nauczycieli.
- Uczestnicy prezentują utwory, których łączny czas wykonania nie może przekroczyć 5 minut.
- VII Przegląd Poezji Dziecięcej – Kto czyta ma piękne sny… odbędzie się w dniach 21-22.04.2016 roku w godzinach 9.30 – 11.30 w filii DDK Bronowice – Pracownie Kultury Maki, Lublin, ul. Olchowa 8.
- WARUNKI UCZESTNICTWA
- Zgłoszenia będą przyjmowane od dnia03.2016r. do dnia 11.03.2016 wyłącznie telefonicznie pod nr tel. 669 19 22 35 w godz. 8 – 12.
- Do Przeglądu zostanie zakwalifikowanych pierwszych 20 zgłoszonych
- Po zebraniu zgłoszeń zakwalifikowane przedszkola otrzymają kartę zgłoszenia oraz druk oświadczenia drogą elektroniczną.
- Wypełnione karty zgłoszenia wraz z podpisanym przez rodziców oświadczeniem należy dostarczyć do organizatora w terminie do dnia 31.03.2016 roku.
- Karta powinna być wypełniona DRUKOWANYMI LITERAMI, a wszystkie dane powinny być aktualne. Należy podać pełne brzmienie tytułu utworu oraz imię i nazwisko autora.
- Organizatorzy zastrzegają sobie ewentualną zmianę szczegółów regulaminu.
III. INFORMACJE DODATKOWE
- Organizatorzy na czas trwania Przeglądu oddają do dyspozycji uczestników sprzęt techniczny i nagłośnieniowy, którym dysponuje Dom Kultury.
- Organizatorzy nie zapewniają posiłków i napoi.
- Organizatorzy przewidują dyplomy i symboliczne upominki dla uczestników. Wręczenie nastąpi każdego dnia po zakończeniu wszystkich prezentacji.
- USTALENIA KOŃCOWE
- O kolejności prezentacji decydują wyłącznie organizatorzy.
- Występy uczestników mogą być za zgodą organizatorów, lecz bez odpłatności dla uczestników Przeglądu:
- transmitowane przez rozgłośnie radiowe i TV;
- rejestrowane, nagrywane i filmowane, a następnie rozpowszechniane przez rozgłośnie radiowe i TV lub film w celach nie komercyjnych;
- fotografowane dla celów prasowych i archiwalnych.
- Sprawy nie ujęte regulaminem rozstrzygają organizatorzy.
Kontakt, zgłoszenia, informacje w godz: 8.00-12.00 :
Ewa Hrycyszyn, Dorota Pawlak – 669 19 20 35