☰ menu

warsztat dla rodziców

sob.
24.03.2012

Jesteśmy współcześnie świadkami marketingowej bitwy o dzieci – ich osobowość, przyszłe nawyki i pieniądze. Wszechobecna konsumpcja zagląda nawet do dziecięcej kołyski a postępujące „utowarowienie" dzieciństwa wprawia rodziców w lęk przed tym, czy ich dzieci „się dopasują" do reszty. Przemożny wpływ dzieci na zakupy dokonywane przez ich rodziców, nie tylko te drobne, ale również i te najważniejsze, stał się faktem.
Warsztat skierowany jest do rodziców zainteresowanych wpływem reklamy na ich dziecko. Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną różnorodne skutki jakie niesie ze sobą oglądanie telewizji, a także omówione będą różnorodne techniki stosowane w konstruowaniu reklam kierowanych do dzieci. 

Poprzez analizę przykładowych technik wywierania wpływu stosowanych przez twórców reklam, spróbujemy wspólnie zastanowić się, jak możemy bronić się przed negatywnym wpływem kultury konsumpcji.
Uwagi organizatora: Wykład pod patronatem Prezydenta Miasta Gdynia.Prowadzi:
Dorota Dykalska-BieckPsycholog z zawodu i z zamiłowania. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, obecnie przygotowuje pracę doktorską na temat wpływu reklamy na dziecko. Członek ruchu społecznego „Dziecko bez reklamy".

Terminy:
termin: sobota, 24 marca, godz. 09:00-10:30, Gdynia, Bell Gdynia, ul. Abrahama 37; osób w grupie: 16, wymagana rezerwacja; cena: wstęp wolny — wolnych miejsc: 15    

http://trojmiasto.miastodzieci.pl/wydarzenia/1:/57050:czytanie-w-gwiazdkach-czyli-dziecko-bez-reklamy 

Exit mobile version