Zajęcia rekreacyjne – 11.00 – 13.00
Blok zajęć muzycznych , teatralnych, wizualizacja – 13.00 – 16.00
28VI
Drzewa, zwierzęta itp – wykonanie zespołowych przestrzennych prac plastyczne na podstawie „Księgi Dżungli".
Wyjście do lasu, tematyczne zabawy ruchowe, tor przeszkód
Dżungla w muzyce i piosence – nauka piosenki , próby inscenizacji , zabawa
29VI – „Śladami dzikich zwierząt"
Rozpoznawanie tropów zwierząt, wykonywanie różnorodnych „śladów" z ziemniaka
Zwierzęta w dżungli – podział dzieci na grupy (stada tygrysów, krokodyli, węży…) Kontynuacja wizualizacji dżungli
Odgłosy lasu tropikalnego – słuchanie odgłosów, zorganizowanie orkiestry z wykorzystaniem, trójkątów, grzechotek, patyczków i innych własnoręcznie wykonanych instrumentów, tańce godowe ptaków.
30VI – Barwy i potęga dżungli
Prace plastyczne z wykorzystaniem farb, masy solnej i innych materiałów
Zaprojektowanie i wykonanie totemu – zajęcia w terenie .
Scenki dramowe i zabawa przy muzyce na podstawie „Księgi Dżungli"
01VII – Człowiek i dzika przyroda
Projektowanie drzew olbrzymów z różnorodnych materiałów – prace zbiorowe.
Uświadomienie dzieciom potrzeby ochrony drzew i krzewów- naturalnego środowiska dzikich zwierząt.
Wyprawa ekotropicieli – obserwacja małych zwierząt
Utrwalanie nauczonej piosenki z wykorzystaniem instrumentów, odgrywanie scenek rodzajowych – naśladowanie mimiki zwierząt
02VII – Afrykańskie rytmy
Projektowanie i wykonanie strojów, bębenków, malowanie twarzy.
Podchody – podział na grupy.
Afrykańska dyskoteka – z wykorzystaniem wcześniej wykonanych strojów i rekwizytów.
{{moduly ntltresc}}