☰ menu

V Sympozjum z cyklu Przereklamowana konsumpcja pt. Konsumpcja i relacje społeczne.

czw.-pt.
07.05-08.05.2015

Organizatorzy: Zakład Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji i Stowarzyszenie Dziecko bez reklamy

PROGRAM

7 maja


10:30- 11:00 Otwarcie sympozjum
11:00-11:40 Wykład: Roszczeniowość w relacjach społecznych: nastawienie roszczeniowe w związkach z partnerem i w miejscu pracy – dr Magdalena Żemojtel-Piotrowska, UG
11:40 – 12:20 Wykład: Bez domu – bez więzi. Pułapka nieuczestnictwa – dr Maciej Dębski, UG
12:20 – 12:50 Wykład: O czym lepiej z nastolatkiem rozmawiać: o czasie, czy o pieniądzach, jak chcemy żeby miał dobrą samoocenę i był wdzięczny ..?
dr hab. prof. UG Anna Maria Zawadzka UG i Stowarzyszenie Dziecko bez Reklamy, Iwona van Buuren, Aleksandra Musielak – Dobrowolska, Akademia Rodziny Pozytywka i Stowarzyszenie Dziecko bez Reklamy
12:50 – 13:20 przerwa kawowa
13:20 – 14:00 Wykład: Psychologiczne aspekty niezależności finansowej – dr Artur Domurat, UW
14:00 – 15:00 Sesja studencka: Różne oblicza konsumpcjonizmu

8 maja
16:00- 16:45 Wykład: Until Debt do us Part: Implications of Matieralism for Marital Health and Longevity
James E. Burroughs, Rolls-Royce Commonwealth Professor, Marketing Area Coordinator, McIntire School of Commerce, University of Virginia

Exit mobile version