☰ menu

Twórczo o sztuce współczesnej. Szkolenie dla nauczycieli

Twórczo o sztuce współczesnej. Szkolenie dla nauczycieli
pon.
28.02.2022
Każde ze spotkań szkolenia dla nauczycieli z tego cyklu poświęcone jest jednemu tematowi, który analizować będziemy głównie na podstawie prac z kolekcji Zachęty. Perspektywę poszerzać będziemy o prace prezentowane na naszych wystawach, ale też o dzieła z innych kolekcji — polskich i zagranicznych. Nie skupimy się na twórczości jednej osoby, ale spróbujemy skonstruować czytelną mapę wybranych zagadnień.

Teorię uzupełniamy praktyką — druga część spotkania to zajęcia twórcze wyzwalające kreatywność, a przede wszystkim zachęcające do samodzielnego rozwoju. Zajęcia inspirowane wybranymi pracami z kolekcji Zachęty i podzielone na jednostki lekcyjne pokazują, jak zrealizować podobny temat podczas zajęć w szkole.

Szkolenie obejmujące 16 godzin lekcyjnych zostało przygotowane z myślą o warszawskich nauczycielkach i nauczycielach przedmiotów artystycznych wszystkich poziomów nauczania. Zapraszamy również innych nauczycieli, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o sztuce współczesnej i poszukują inspiracji do prowadzenia zajęć.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenia ukończenia kursu oraz materiały edukacyjne. Spotkania odbywają się w drugim semestrze roku szkolnego 2021/2022 raz w miesiącu (w poniedziałki) w godz. 17–20 w Zachęcie lub online (w zależności od sytuacji epidemicznej).

prowadzenie: Marcin Matuszewski (część wykładowa) i Zofia Hejke (część praktyczna)

termin: raz w miesiącu, w poniedziałki, godz. 17–20 (drugi semestr roku szkolnego 2021/2022)
miejsce: część spotkań odbędzie się w Zachęcie, część online (w zależności od sytuacji epidemicznej)
zasady uczestnictwa: obowiązują zapisy poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny od 14 lutego na stronie wcies.edu.pl (liczba miejsc ograniczona)
informacji udziela: Anna Zdzieborska (dział edukacji Zachęty), tel. 22 556 96 42, a.zdzieborska@zacheta.art.pl

ZAPISY: kursy.wcies.edu.pl/Tworczo-o-sztuce-wspolczesnej

więcej informacji

Exit mobile version