Oferty nie muszą obejmować całego asortymentu- istnieje możliwość stworzenia odrębnego menu/ oferty. Warunkiem jest jednak obniżenie cen o 50%. Wydarzenie jest elementem promocyjnym miasta Torunia, mającym na celu przedłużenie sezonu turystycznego w mieście, zintegrowanie społeczności lokalnej, jak również prezentację towarów i usług znajdujących się w ofercie Partnerów, poprzez ich sprzedaż za pół ceny przez trzy dni trwania akcji promocyjnej.
Akcja „Toruń za pół ceny
Miejsca, które wezmą udział w akcji „Toruń za pół ceny”, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, tak aby turyści oraz mieszkańcy Torunia nie mieli wątpliwości, których lokali/instytucji dotyczy zniżka. Akcja „Toruń za pół ceny” będzie promowana nie tylko na terenie Torunia, ale także w innych miastach jak Inowrocław, Bydgoszcz, Trójmiasto, Warszawa, Olsztyn, Poznań czy Łódź.
Reklama ogólnopolska ma na celu przyciągnięcie turystów do Torunia i zachęcenie ich do skorzystania z atrakcji miasta. Organizatorzy nawiązali również współpracę w lokalnymi mediami, aby mieć pewność, że idea projektu dotrze do większości mieszkańców naszego województwa.