☰ menu

szkolenie

pt.-sob.
11.03-12.03.2011

Piątek 11 marca – bezpłatny wykład wprowadzający

Sobota 12 marca – Cudowna matematyka czyli jak nauczyć małe dziecko matematyki w pół minuty dziennie

 

Geniusz nie wie, w jaki sposób wpada na rozwiązania, wynalazca nie zna swojego toku rozumowania. Uczymy nasze dzieci naszego sposobu rozumowania. Dorosłym rzadko przychodzi do głowy myśl, że dziecko może być bystrzejsze, że jest zdolne zrozumieć coś, bez wytłumaczenia, tylko obserwując. Ale tak właśnie uczą się dzieci. Wiele obserwują, a potem same wymyślają regułę, na której podstawie zachodzą zjawiska.

 

Dziecko może nauczyć się matematyki, tak samo jak uczy się mówić. Chcąc nauczyć dziecko mówić, mówimy do niego często i wyraźnie, robimy to regularnie, pokazujemy rzeczy, o których mówimy, budujemy wiele zdań na temat przedmiotu, którego nazwy chcemy dziecko nauczyć. Staramy się być przy tym interesujący i entuzjastyczni. I nie czekamy, aż dziecko ukończy 6 lat, aby było w stanie nas zrozumieć. Wiemy, że im wcześniej zaczniemy, tym lepsze rezultaty osiągniemy.

 

Im szybciej zaczniesz, z tym większą łatwością dziecko przetworzy obserwowane operacje i stworzy reguły. Tak samo, jak tworzy reguły języka, nikt przecież nie uczy dzieci gramatyki zanim zaczną mówić. One same stwarzają sobie reguły gramatyczne na podstawie doświadczeń – ogromnej ilości zdań, jakie mają możliwość usłyszeć.

 

Pomagając dziecku wykorzystać naturalne umiejętności sprawisz, że uczenie się nigdy nie stanie się mozolnym wkuwaniem reguł, czy próbą zrozumienia toku myślenia nauczyciela. Uczenie się już na zawsze będzie lekko przychodzącą przyjemnością i radością.

 

Poznaj niezwykłe, wręcz niewiarygodne matematyczne możliwości umysłu małego dziecka i wykorzystaj je, aby już nigdy później matematyka nie była trudna. Pozwól dziecku wpadać na rozwiązania zadań, wymyślać wyniki, patrz, jak się bawi i ciesz się jego sukcesami.

 

Obowiązują zapisy. Więcej informacji na stronach

www.CudowneDziecko.pl oraz www.UniwersytetRodzicow.pl

 

 

Exit mobile version