☰ menu

Nauka z LEGO® Education – zajęcia dla dzieci wspomagające edukację w szkole

zajęcia Lego
sob.-czw.
03.09-29.09.2016
Naszą dewizą jest otwarte nauczanie, czyli stworzenie środowiska, gdzie dzieci mogą myśleć nieszablonowo, poza tablicą
i kredą. Na naszych zajęciach wyrównujemy szanse edukacyjne.

Zajęcia wspomagające edukację zapewnią:

  • kształtowanie zdolności oraz twórczego potencjału dziecka,
  • poprawę koncentracji i pewności siebie,
  • rozwój pamięci długoterminowej i krótkoterminowej,
  • wzmocnienie koordynacji i współpracy półkul mózgowych,
  • kształtowanie pozytywnego nastawienia do nauki i równowagi emocjonalnej oraz zmniejszenie stresu szkolnego.

Program Lego Education ®  More To Math pozwala na zwiększanie kompetencji  matematycznych w edukacji  wczesnoszkolnej. Program przygotowany został w oparciu o polską podstawę programową.

Dzięki pracy ze znanymi i lubianymi klockami LEGO uczniowie nabędą umiejętności konieczne do rozwiązywania problemów matematycznych. Podczas ćwiczeń wykonywanych indywidualnie lub w grupach będą trenować liczenie, myślenie algebraiczne, mierzenie i wyobraźnię przestrzenną.  More To Math to idealne narzędzie wspierające w uczeniu rozwiązywania problemów matematycznych a uczniowie przy tym czerpią przyjemność z nauki matematyki.

Lego Education ®  More To Math – korzyści dla uczniów :

  • Pozwala na szybkie osiągnięcie sukcesu, dzięki czemu dzieci polubią zajęcia matematyczne.
  • Uczy zwracania uwagi na szczegóły i wytrwałego podejmowania prób rozwiązania problemu, mimo popełniania błędów.
  • Umożliwia przyswajanie pojęć abstrakcyjnych w przystępny sposób.
  • Oprogramowanie Math Builder daje dzieciom możliwość przedstawiania, przekazywania i tłumaczenia swoich pomysłów i rozwiązań na forum grupy.

Lego More To Math, starannie dobrane klocki = radość z rozwiązywania problemów matematycznych.

Opinie nauczycieli:

Rozwiązywanie problemów może być dużym wyzwaniem dla młodszych dzieci, które zwykle nie są w stanie przyswoić i zapamiętać na dłużej pojęć abstrakcyjnych. Praca z klockami może to zmienić!”
Nauczyciel – matematyk

Obserwowanie, jak dzieci z ciekawością podchodzą do zadania, jak rozświetlają się ich twarze, gdy wpadają na właściwe rozwiązanie jest po prostu wspaniałe”
Nauczycielka klasy pierwszej
Program Lego Education ®  Story Starter rozwija kluczowe umiejętności  komunikacyjne w edukacji  wczesnoszkolnej.

Story Starter to narzędzie do inspirowania i motywowania uczniów do nauki czytania i rozwijania umiejętności twórczych.  Dzieci – pracując w małych grupkach – tworzą własne opowiadania, ilustrując je konstrukcjami  z klocków LEGO®. Dedykowana aplikacja pomoże w dokumentowaniu pracy, pisaniu  ilustrowanych opowiadań, komiksów, artykułów prasowych itd… To również doskonałe narzędzie do omówienia i utrwalenia zagadnień sprawiających uczniom szczególne trudności.

Program Lego Education®  Story Starter- korzyści dla uczniów:

  • Uczniowie angażują się w lekcję i zaczynają   współpracować, dzieląc się pomysłami, koncepcjami   i historiami, dzięki praktycznemu zastosowaniu LEGO®.
  • Konstrukcje z klocków ułatwiają uczniom skupić się  na widocznych szczegółach i wspomagają zachowanie   naturalnego biegu zdarzeń podczas opowiadania.
  • Proste i jednocześnie potężne narzędzie do   dokumentowania pracy zwiększa zainteresowanie   ćwiczeniami.
  • Narzędzie pozwala na łatwe wprowadzenie uczniów  w analizę tekstu i charakterystykę postaci.

Opinie:

„Poziom  zainteresowania – ponadprzeciętny. Motywacja do pisania – zapewniona. Współpraca niesamowita !”

fragment prasowej recenzji po zajęciach opartych na Story Starter

„Podczas lekcji języka obcego, historii, przyrody czy filozofii, dzieciaki z zaangażowaniem realizowały scenariusz zajęć, mimo różnic w stopniu opanowania materiału, poziomie początkowej motywacji a także temperamentu. Tego jeszcze nie było !”

Dyrektor szkoły

„Stworzenie krótkiej historyjki,  składającej się z trzech części to już coś. Dodatkowo oprogramowanie zwiększa poziom zaangażowania – pozwala na dokumentację i zaprezentowanie pracy w formie pisemnej. Duża liczba szablonów daje możliwość złożenia uczniowskich konstrukcji w komiks, gazetę albo książkę z opowiadaniami.”

opinia doradcy metodycznego

Exit mobile version