☰ menu

Looney Tunes Active w Łodzi

pt.-pt.
26.11-10.12.2010

20.11-10.12.2010

Warner Bros. Consumer Products

oraz Królik Bugs i jego przyjaciele ruszyli w trasę po Polsce, aby promować aktywy tryb życia wśród dzieci.

W sobotę 20 listopada na parkingu Centrum Handlowego Pasaż Łódzki wystartowała łódzka odsłona ogólnopolskiej akcji "Zaszalej z drużyną Bugsa". W gigantycznym namiocie o powierzchni 600 m2 znajdzie się mnóstwo całkowicie bezpłatnych atrakcji dla najmłodszych. Dotychczas w akcji uczestniczyło już prawie 35 tysięcy dzieci.

Łódź jest ostatnim w tym roku, jedenastym przystankiem krajowego programu społeczno-edukacyjnego "Zaszalej z drużyną Bugsa". Akcja rozpoczęła się w marcu w podwarszawskich Jankach i odwiedziła dotąd 10 miast w całej Polsce.
Królik Bugs zaprasza od 20 listopada do 10 grudnia do Centrum Handlowego Pasaż Łódzki w Łodzi przy al. Jana Pawła II 30.

"Od początku akcji pokazujemy dzieciom jak wiele jest możliwości spędzania wolnego czasu, że właściwie każda z nich jest doskonałą alternatywą dla komputera czy oglądania telewizji. Oprócz rodziców, do współpracy zapraszamy szkoły, przedszkola i wszelkie inne instytucje, których zadaniem jest codzienne dbanie o zdrowy rozwój naszych dzieci. Udział w zabawie jest całkowicie bezpłatny zarówno dla indywidualnych uczestników jak i dla grup zorganizowanych" – mówi Ewa Flader, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Apsys Polska.

W towarzystwie ulubionych bohaterów: Królika Bugsa, Tweetyego czy Kaczora Daffy każde dziecko przejdzie kolejne stopnie wtajemniczenia w aktywny tryb życia: od gry w piłkę, przez mini-golf, wspinaczkę, zjeżdżalnię aż po kręgle. Będzie miało szansę wykazać się sprawnością, hartem ducha i umiejętnością pracy w zespole. Zabawa prowadzona jest przez zawodowych animatorów. Po zaliczeniu toru przeszkód każdy młody uczestnik otrzyma honorowe członkostwo w drużynie Bugsa, imienny dyplom, zdjęcie z ulubionym bohaterem oraz upominki z wizerunkami postaci Looney Tunes.

Akcja rozpoczęła się pod koniec marca w podwarszawskich Jankach. Następnymi etapami były: Konin, Gniezno, Katowice, Gdańsk, Kraków, Toruń, Warszawa, Sosnowiec i Zabrze. Łódź jest jedenastym miastem, do którego zawita Królik Bugs.

Projekt skierowany jest głównie do dzieci w wieku od 5 do 12 lat, ale doskonałą zabawę i opiekę zapewniamy również maluchom.

Zaszalej z Drużyną Bugsa to akcja wymyślona i realizowana przez Wytwórnię Rozrywki. Przy udziale bohaterów Looney Tunes promuje aktywny tryb życia. Jej celem jest pokazanie dzieciom i ich rodzicom, jak połączyć beztroską zabawę z aktywnością fizyczną. W niepowtarzalnej atmosferze, przy udziale ulubionych postaci, dzieci uczestniczące w imprezie mają możliwość doświadczyć radości czerpanej z ruchu i odkryć świat pełen różnorodnych wrażeń i niepowtarzalnych emocji.

Tworząc imprezę Zaszalej z Drużyną Bugsa Wytwórnia Rozrywki twórczo wykorzystała program Looney Tunes Active!, stworzony przez Warner Bros. Consumer Products z myślą o promowaniu aktywności fizycznej wśród dzieci. Pasywny tryb życia, brak ruchu coraz bardziej charakteryzują współczesną cywilizację i determinują styl życia najmłodszych. Aktywne spędzanie wolnego czasu jest bardzo ważnym elementem dla zdrowego i prawidłowego rozwoju wiele radości. Postaci Looney Tunes są ucieleśnieniem pozytywnej energii i aktywności. Od wielu pokoleń cieszą się niesłabnącą popularnością, są uwielbiane za swój humor i niespożyty dynamizm.

"Pomysł zbudowania olbrzymiej hali, a w niej aktywnego toru przeszkód powstał w wyniku współpracy agencji eventowej Wytwórnia Rozrywki oraz firmy Apsys Polska, jednego z największych developerów i zarządców centrów handlowych w Polsce. Z myślą o swoich klientach Apsys poszukiwał niespotykanego projektu o wielkim rozmachu, wykraczającego poza czystą rozrywkę i związanego z prospołecznymi wartościami. Nasz unikalny pomysł i program Looney Tunes Active! okazały się idealną odpowiedzią." – mówi Joanna Czarnota, pomysłodawca akcji.

"Cieszę się, że program Looney Tunes Active! jest wykorzystywany w Polsce w tak bezprecedensowy sposób – dodaje Anetta Sroczyńska, Country Manager w European Licensing Company, wyłącznym przedstawicielu Warner Bros. Consumer Products w Europie Środkowo-Wschodniej. – W Europie mamy coraz więcej przykładów wykorzystania postaci Looney Tunes do promocji dyscyplin sportowych. We Włoszech czy Hiszpanii stały się one nawet oficjalnymi partnerami Federacji Koszykarskiej. W ten sposób ulubieni bohaterowie naszych dzieci propagują obecnie sport, aktywność, śmiech… szaleństwo!"

Superzabawa w gwiazdorskim otoczeniu potrwa w Łodzi od 20 listopada do 10 grudnia. Drużyna Królika Bugsa pokonała ponad 3.000 km i przez ponad 200 dni zachęcała dzieci do szalonej zabawy. Wszystkie informacje także na stronie: http://www.druzynabugsa.pl/.

Akcja "Zaszalej z drużyną Bugsa" w liczbach:

– 600 m2 wspaniałej zabawy w duchu sportu i aktywności w 11 centrach handlowych w 11 miastach
– Prawie 35 000 zadowolonych, uśmiechniętych dzieci – uczestników akcji
– Prawie 35 000 rozdanych paczek z upominkami
– Ponad 3.000 km trasy do pokonania
– Ponad 200 dni wspaniałej zabawy

Centrum Handlowe Pasaż Łódzki
Łódź, al. Jana Pawła II 30

http://www.druzynabugsa.pl/

 

Exit mobile version