☰ menu

Kursy egzaminacyjne online

Test predyspozycji językowych
śr.-pt.
01.04-01.05.2020

ZAJĘCIA ONLINE

Szanowni Państwo, zapraszamy dzieci i młodzież na zajęcia indywidualne i grupowe online:

I. Test predyspozycji językowych , którzy zdają do 7 klasy dwujęzycznej

W programie kursu m.in.:

uzupełnianie luk w tekście w języku polskim i obcym ze słuchu i w tekście czytanym
– porządkowanie zdań i fragmentów tekstu w języku polskim i obcym
– rozwiązywanie zadań w języku fikcyjnym według określonej strategii
– tworzenie liczebników w językach obcych na podstawie wzoru
– rozwiązywanie zadań typu prawda/fałsz w formie ze słuchu i w tekście czytanym

Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie do testu poprzez:

1. pracę z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi (czytanie i ze słuchu)
2. rozwój umiejętności w głównych kategoriach (język fikcyjny, języki obce, język polski)
4. rozwój umiejętności zarządzania czasem i koncentracji na zadaniu
5. rozwój umiejętności opanowania stresu podczas egzaminu i wzmocnie pewności siebie

II. Kurs ósmoklasisty z języka polskiego, matematyki i języka angielskiego

Główne założenia kursu:

– utrwalenie materiału szkolnego
– uzupełnienie luk
– oswojenie z nową formą testów
– uspokojenie dzieci i dodanie otuchy
– rozwiniecie umiejętności zarządzania czasem i koncentracji na zadaniu
– rozwinięcie umiejętności opanowania stresu
– podczas testu i wzmocnienie pewności siebie

III. Zajęcia z języka angielskiego do LO dwujęzycznego

Zakres materiału na kursie został opracowany w oparciu o wymagania egzaminacyjne do egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym (poziom B1 Europejskiego Schemat Opisu Kształcenia Językowego) . Na kursie rozwiązywane są testy z poprzednich lat.

IV. Matura z języka polskiego i matematyki

Język polski – założenia
Celem zajęć jest przypomnienie i usystematyzowanie wiadomości z historii literatury, jednak największy nacisk jest na umiejętności praktyczne i pracę z tekstem. Lektury są omawiane szczegółowo.

Matematyka – Korzyści dla ucznia 1
. Wykorzystanie i tworzenie informacji. Uczeń używa języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników.
2. Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji. Uczeń rozumie i interpretuje pojęcia matematyczne oraz operuje obiektami matematycznymi.
3. Modelowanie matematyczne. Uczeń buduje model matematyczny danej sytuacji, uwzględniając ograniczenia i zastrzeżenia.
4. Użycie i tworzenie strategii. Uczeń tworzy strategię rozwiązania problemu.
5. Rozumowanie i argumentacja. Uczeń tworzy łańcuch argumentów i uzasadnia jego poprawność.

Pełny harmonogram na stronie internetowej: https://okno.edu.pl/matura/ 

Zapisy:e-mail: biuro@okno.edu.pltel.: 730 125 129

Exit mobile version