☰ menu

Kurs Masażu Shantala (dwa spotkania)

pon.
12.08.2024
Masaż Shantala jest techniką pozwalającą:
– ukoić płacz dziecka
– ułatwić mu zasypianie
– zmniejszyć dolegliwości kolki
– wzmocnić więź z dzieckiem
– stymulować jego rozwój intelektualny, emocjonalny i fizyczny.
Uczestnicy warsztatów nauczą się:
– jak masować swoje dziecko, by budować z nim dobre relacje i dawać mu poczucie bezpieczeństwa emocjonalnego
– jak wykonać masaż antykolkowy
– jak kąpać dziecko w wiaderku Shantala
– jak masować dorosłego przez ubranie
– dowiedzą się również dlaczego masaż niemowlęcia ma kojący wpływ na jego układ nerwowy, pokarmowy, odpornościowy i reguluje funkcjonowanie całego organizmu

Prowadzący: Katarzyna Błachnio, Certyfikowany Instruktor Masażu Shantala.
Termin: 1 i 8 marca 2016, godz. 10.30-12.00
Zapisy telefoniczne: 501 687 225. Zgłoszenia do dnia 22.02.2016, w grupie może uczestniczyć max 8 Mam z Niemowlętami (w przypadku zgłoszenia się mniej niż 3 uczestniczek organizator zastrzega sobie możliwość odwołania kursu lub przełożenia na inny termin), decyduje kolejność zgłoszeń.
Cena: 150 zł. W przypadku wykupienia również kursu „Prawidłowy rozwój niemowlęcia i sposoby jego wspierania” – cena łączna 250 zł
Miejsce: Rodzinne Centrum Sportu Shodan, ul. Szolc-Rogozińskiego 4, Warszawa-Ursynów, tel. 501 687 225, mail: shodan@shodan.com.pl, www.shodan.com.pl

Kurs odbywa się w ramach warsztatów Niemowlęcy „Start po Zdrowie!”. Celem warsztatów jest ułatwienie rodzicom rozpoznawania i zrozumienia potrzeb dziecka oraz wskazanie sposobów ich zaspokajania. Na zajęciach Rodzice dowiadują się co służy ich maluchowi, jakie postępowanie owocuje w postaci dobrze rozwijającego się, zintegrowanego i rzadko płaczącego niemowlaka. Niemowlęcy „Start po zdrowie!” składa się z dwóch części: kursu Masażu Shantala oraz warsztatów „Prawidłowy rozwój niemowlęcia i sposoby jego wspierania”.
Start po zdrowie! to nazwa autorskiego programu realizowanego w Rodzinnym Centrum Sportu Shodan. Misją Shodana i celem programu jest przeprowadzenie dzieci przez kolejne etapy rozwoju: od jego stymulowania u najmłodszych, przez utrwalanie prawidłowych nawyków ruchowych do wyrównywania deficytów w małej i dużej psychomotoryce u dzieci szkolnych.

Exit mobile version