„Łódź jest fajna” – inicjatywa Autotrapera
26 września wystartuje, kierowany do uczniów szkół podstawowych z Łodzi, konkurs plastyczny „Łódź jest fajna”. Stanowi on element projektu, którego inicjatorem jest wielomarkowy salon samochodowy Autotraper.
Łódź to miasto, które cały czas podlega silnym przemianom wizerunkowym. Pofabryczne dziedzictwo stanowi zarówno jego atut, jak i problem. Dzięki procesowi rewitalizacji, stare hale i kamienice zamieniane są w nowoczesne centra handlowe, ośrodki kultury i lofty. Niestety przyjezdnych nadal straszą nieodrestaurowane centrum i kiepskie drogi. To swoiste połączenie skrajnych cech znajduje swoje odbicie w sposobie, w jaki miasto jest odbierane przez odwiedzających, jak i rodowitych łodzian.
„Łódź jest fajna” to inicjatywa skierowana do wszystkich mieszkańców, którzy potrafią znaleźć ciekawe miejsca i pozytywne akcenty w przestrzeni miejskiej Łodzi. Akcję rozpoczyna konkurs plastyczny skierowany do szkół podstawowych, którego tematem jest logo wydarzenia „Łódź jest fajna”.
„Nasz pomysł w stu procentach zależy od ludzi i ich aktywności, dlatego już na pierwszym etapie zdecydowaliśmy się nawiązać dialog” – mówi Małgorzata Jeremin Mazurkiewicz, Dyrektor Zarządzający firmy Autotraper.
Konkurs plastyczny ma bardzo prostą i czytelną formułę. Dzieci oddają swoje projekty logotypu nauczycielom. Prace zgromadzone w placówkach szkolnych zostaną odebrane przez przedstawiciela firmy Autotraper. Następnie wewnętrzne jury wybierze 3 najlepsze prace. Rozdanie nagród odbędzie się w siedzibie firmy w Starowej Górze pod Łodzią. Zwycięzca otrzyma nowoczesnego netbooka. Dodatkową atrakcją towarzyszącą konkursowi będą wycieczki po Autotraperze, w ramach których dzieci zobaczą jak wygląda praca salonu i serwisu samochodowego. Mechanicy z przyjemnością podzielą się swoimi tajemnicami.
„Autotraper od lat sprzedaje nie tylko samochody, dzielimy się również naszą pasją do motoryzacji. Tak więc nasi pracownicy bez problemu spiszą się w roli przewodników. Wielu z nich prowadzi warsztaty i szkolenia dla naszych klientów” – mówi Małgorzata Jeremin-Mazurkiewicz.
26 września Autotraper uruchomi stronę internetową pod adresem www.LodzJestFajna.pl, na której zainteresowane osoby będą mogły publikować lokalne treści, rozwijające ideę „Łódź jest fajna”.
„Autotraper to firma posiadająca rozległe kontakty biznesowe w całej Polsce. Logotyp akcji „Łódź jest fajna” dołączymy do nowej, firmowej strony WWW, a także do korespondencji mailowej, aby każdy z naszych współpracowników mógł otrzymać i przekazać poprzez link informacje, w których sami mieszkańcy chwalą się swoim miastem. W ten sposób zamierzamy pomóc budować pozytywny wizerunek Łodzi. Być może w przyszłości odnośniki do strony zechcą udostępniać również inne firmy?” – konkluduje Jeremin-Mazurkiewicz.