☰ menu

III Kids & Family Marketing Day – święto marketingu familijnego i dziecięcego

śr.
27.05.2015

Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza 27 maja na Kids & Family Marketing Day 2015, 3. edycję najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu, podczas której zostaną zaprezentowane gotowe do wykorzystania strategie i kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców.

Podczas konferencji III Kids & Family Marketing Day 2015 rozłożone zostaną na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. – W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica – mówi Joanna Czeladzińska, Szef Pionu E-Biznes w Forum Media Polska.

Jeśli Twoją grupą docelową są całe rodziny i szukasz sprawdzonego sposobu na ich zaangażowanie w podejmowaniu decyzji zakupowych, 27 maja weź udział w III Kids & Family Marketing Day: kids-family.pl.

Zobacz relację z II edycji Kids & Family Marketing Day TUTAJ

 

 

Exit mobile version