W przychodni Ponury Cyrulik na co dzień doktor Hajd i doktor Dżekyl leczą ludzi, jednak jako naukowcy współpracują z Instytutem do Badań nad Świadomością.
Wczoraj doszło do kradzieży. Z gabinetu doktor Hajd zostało skradzione coś, o czym nie może (nie chce?) mówić…
Wcielacie się w agentów śledczych. Waszym zadaniem jest odkryć, co zostało skradzione, kto stoi za kradzieżą oraz poznać powód, dlaczego to się stało. W trakcie rozwiązywania zadań zbieracie też cyfry kodu niezbędnego do końcowego zadania. Musicie się spieszyć! Po piętach depczą wam najlepsi agenci innych organizacji.
To zabawa dla ludzi, którzy łączą fakty.
Uczestnicy – zespoły 4-5 osobowe. W każdym zespole musi być pełnoletni opiekun.
Wiek graczy – 9+
Czas rozgrywki – około 2 godzin.
Wygrywa ta drużyna, która rozwiąże zagadkę oraz poprawnie wykona wszystkie poszczególne zadania na etapach rozgrywki w jak najkrótszym czasie.
Zapisy i szczegółowe informacje: 58 553 05 51.
Drużyny agentów wyruszają w 30-minutowych odstępach. Zamknięcie startu: 12.30.