W tym roku Dzień Dziecka
Jednak największą atrakcją przygotowaną przez wrocławski dom handlowy jest gra „Wygraj wycieczkę z Renomą!", w której nagrodą główną jest wyjazd do Disneylandu pod Paryżem! Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zgłosić się do punktu informacyjnego w DH RENOMA na poziomie „0", gdzie od godz. 12.00 w sobotę 29 maja 2010 rozdawane będą „karty gry". Na karcie należy wpisać swoje imię i nazwisko, a następnie wyruszyć na poszukiwanie kart z baśniowymi postaciami – wizerunki bohaterów z ulubionych bajek ukryły się w wybranych sklepach.
Uczestnicy zabawy powinni je odnaleźć i zgłosić się do kasjera, który jako potwierdzenie przystawi na karcie pieczątkę. Po odnalezieniu jak największej ilości figurek kartę należy wrzucić do urny znajdującej się przy scenie (usytuowanej na poziomie +2) do godz. 15.00. Wygrywa dziecko, które odnajdzie wszystkich bohaterów bajek. W przypadku, kiedy więcej osób odnajdzie podobną liczbę figurek, grę rozstrzygnie dodatkowy quiz.
Szczegóły regulaminu znaleźć można w punkcie informacyjnym DH RENOMA na poziomie 0 oraz na www.renoma-wroclaw.pl.
Dodatkowo w sobotę 29 maja dodatkowe niespodzianki czekają na dzieci przed RENOMĄ, na pl. Czystym, gdzie staną zjeżdżalnie i spacerować będą szczudlarze. A już o godz. 15.30 na plac podjedzie magiczny Bajkobus ze wspaniałym teatrzykiem dla młodszych i starszych.
***
O Renomie
Dom Handlowy Renoma funkcjonuje we Wrocławiu od prawie 80 lat. To nowoczesny, a zarazem elegancki dom handlowy usytuowany w samym sercu Wrocławia – przy ul. Świdnickiej 40. Nowy rozdział w długoletniej historii tego budynku rozpoczął się 25 kwietnia 2009, kiedy firma Centrum Development & Investments, właściciel budynku, ponownie oddała obiekt wrocławianom.
Po gruntownej rewitalizacji i rozbudowie domu handlowego powierzchnia całkowita Renomy liczy ponad 99 tys. mkw., z czego 31 tys. mkw. to powierzchnia handlowa, a 10 tys. mkw. to powierzchnia biurowa, w całości wynajęta przez firmę Hewlett-Packard.
Na trzech kondygnacjach handlowych mieści się 120 sklepów oraz część restauracyjna. Wśród marek obecnych w Renomie znajdują się zarówno te znane już wrocławianom jak: Zara, Empik, Tatuum, Esprit, Sephora czy Alma jak również i takie, które debiutuję na mapie handlowej Dolnego Śląska, do których należą: TK Maxx, New Look, Massimo Dutti czy Furla.
Dom handlowy Renoma to również miejsce spotkań ze sztuką i kulturą. Specjalnie dla Renomy niepowtarzalny fresk stworzył Jarosław Fliciński, specjalizujący się w abstrakcyjnym malarstwie ściennym, Monika Sosnowska osłoniła na placu Czystym dedykowaną Renomie rzeźbę-instalację, natomiast Karol Radziszewski stworzył wyjątkowy mural na jednej ze ścian obiektu.
{{moduly ntltresc}}