Opis filmu:
Consuming Kids
Komercjalizacja Dzieciństwa
Film "Consuming Kids" rzuca światło na bezlitosną maszynę marketingu, która sprzedaje dzieciom i ich rodzicom wszystko- od tzw. śmieciowego jedzenia" i gier wideo przepełnionych przemocą aż po (niby) edukacyjne filmy dla dzieci. Film skupia się na rosnącej sile marketingu kierowanego do dzieci opierając się na poglądach profesjonalistów zajmujących się zdrowym żywieniem, prawników oraz pracowników wielkich korporacji, którzy pokazują prawdziwą politykę koncernów wobec najmłodszych klientów. Zwraca równie¿ uwagę na brak regulacji prawnych, który powoduje, że wielkie korporacje korzystaj± ze zdobyczy psychologii, antropologii i neuronauk, by uczynią dziecko lojalnym konsumentem swoich produktów i marek. "Consuming kids" ostro sprzeciwia się tym praktykom zadając jednocześnie pytanie o etykę tego typu działań marketingowych i jego wpływ na zdrowie dzieci oraz ich dobre samopoczucie.