Spotykamy się, aby inspirować, słuchać i mówić o porażkach i sukcesach, doświadczać. Cele spotkania, które odbędzie się 22 sierpnia br. od godz. 10. 30 do 17.30 w Warszawie przy ulicy Żegańskiej 1:
- wsparcie osób zajmujących się edukacją i podlegających jej procesowi,
- dzielenie się wiedzą, pomysłami, wymiana doświadczeń w zakresie nowatorskiego i twórczego podejścia do procesu edukacji,
- wypracowanie wspólnych efektywnych rozwiązań dla problemów pojawiających w codziennej pracy w relacjach nauczyciel-uczeń na płaszczyźnie dydaktyki i wychowania,
- ukazanie możliwości i efektów wykorzystania nowoczesnych technologii w procesie nauczania-uczenia się,
- integracja środowiska nauczycielskiego;
- nawiązanie relacji zawodowych umożliwiających wymianę materiałów i doświadczeń na co dzień.
Link do formularza zapisu:
https://docs.google.com/forms/d/1oBuqTOrvFHbqEArHALGjkGYqYwThHs6W3QyCxXDuqoE/edit
Organizatorzy: Irmina Żarska, Monika Rokicka, Dorota Kujawa- Weinke
A oto nasi prelegenci:
Katarzyna Polak „Zapamiętaj, dziecko… – ale jak?” kilka słów o wspomaganiu ucznia w procesie uczenia się.
Agata Karolczyk- Kozyra „Maturnocka, czyli o powtarzaniu metodami aktywizującymi”
Anna Meiser „Zdobywanie twierdzy, czyli jak uczniowie zainteresowali się Sienkiewiczem?”
Magdalena Fijarczyk „Jak zagrać w „Lalkę” – metoda gamifikacji w praktyce lekturowej”
Agnieszka Walczak „Po japońsku na języku polskim- kamishibai metodą pracy z tekstem literackim”
Klaudia Starowicz „Gra z Mickiewiczem, czyli sposób na omówienie wierszy
Agata Sieńczak „Empowerment wiejskiego polonisty”
Marlena Kowalska „Pozwól działać wyobraźni, czyli niesztampowe łączenie kropek na języku polskim”
Izabela Jaskólska „Jak stworzyć własną książkę? – sposób na aktywizację i rozbudzenie kreatywności uczniów”
Ewa Ziejewska „Tablet(love) lekcje języka polskiego w szkole podstawowej”
Magda Krajewska i Beata Gwizdała „Na polskim (od)nowa – nasz warsztat pracy bez podręcznika”
Marcin Michalik „Czy klasowy wiercipięta musi siedzieć w pierwszej ławce? O organizacji klasy w czasie lekcji”
Agnieszka Grochola „Z Galway do Warszawy- jak pracować z dziećmi powracającymi z emigracji lub migrującymi do Polski?”
Natalia Bielawska „Jak dziki źwierz przyszła Podstawa programowa do człowieka I zatopiła weń fatalne oczy…”
Agnieszka Pietnoczka „Kreatywność, emocje, ruch kontra nuda na lekcjach polskiego”
Monika Rokicka „Zmiany w edukacji inspirowane metodami biznesowymi”
Magdalena Stanisławska „Działać i tworzyć, by pełniej na życie się otworzyć”
Alicja Podstolec „Chcę Wam opowiedzieć o nauczaniu przez zachwyt”
Justyna Bober „Odwrócić klasę, czyli zmienić podejście do procesu uczenia się i rolę nauczyciela”
Mariola Bochenek „Zachęcić, a nie zniechęcić do czytania lektur. Metody i techniki pomocne na lekcjach literackich.”