☰ menu

Planując zakup prezentu, możesz wraz z Answear pomóc innym

📖 Czyta się średnio w 3 min. 🕑

Marka Answear od lat angażuje się od wielu lat w akcje charytatywne – zazwyczaj są to inicjatywy pracowników marki, którzy wyróżniają się swoją dobroczynną postawą. Tym razem jednak w te święta potrzebującym wsparcia udzieli nie tylko marka, ale także jej klienci. Każdy moment jest dobry, aby pomagać – kupując drobiazg dla swoich bliskich, możecie podarować uśmiech dzieciom!

Pracownicy Answear już nie raz udowodnili, że los innych, potrzebujących bardzo mocno leży im na sercach i chcą zmieniać świat najdrobniejszym gestami. W tym roku marka Answear zaprasza swoich klientów i fanów do wspólnej akcji.

Jak można pomóc wspólnie z marką Answear? Wystarczy tylko, że do świątecznego koszyka dołożycie swoją cegiełkę w postaci zakupu produktu z limitowanej kolekcji puzzli lub plakatów, a cały dochód z ich sprzedaży trafi do podopiecznych domu dziecka. Wszystkie produkty biorące udział w akcji dostępne są w tym miejscu.

Answear w świątecznej akcji pomocy

Marka Answear to brand, który od wielu lat angażuje się w różnorodne działania wspierające artystów, utalentowanych stylistów i fotografów, a także osoby i instytucje  potrzebujące. Od marca 2020 marka Answear prowadzi projekt fotograficzny #CatchTheMoment, którego główną ideą jest uwiecznienie swoich pasji, interesujących chwil i momentów z życia codziennego fanów i klientów marki Answear w 7 krajach, w których działa sklep. Jest wiele rzeczy, które zasługują na zachwyt i na tym skoncentrowała się marka Answear w swoim projekcie. Uczestnicy mieli za zadanie wstawiać fotografie na swój Instagram i oznaczać go odpowiednimi hasztagami. W konkursie #CatchTheMoment wzięło udział około 15 tysięcy fotografii uczestników. Ten projekt musiał zapoczątkować coś wielkiego i nieść radość w innym wymiarze kolejnym osobom.

Dołącz do akcji #CatchTheCharity!

Puzzle oraz piękne plakaty, które możecie zakupić pod adresem catchthecharity.answear.com, mają być nie tylko pomysłem na ładny prezent, ale także fajnym pretekstem do zrobienia miłego gestu skierowanego do osób, których  nie znamy, do ludzi, którzy mają tak jak i my chwile zwątpienia. #WeAreTheAnswear.

”Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, marketing manager Answear.com

Na profilu na Instagramie marki Answear możecie również cały czas zgłaszać placówki domów dziecka, które potrzebują pomocy.

Answear to marka, z wieloletnim stażem na rynku e-commerce, która została obdarzona zaufaniem przez miliony klientów. Answear aktualnie realizuje swoje projekty na 7 rynkach – docelowo skupia się na sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów ponad 300 bardzo precyzyjnie wybranych marek z całego świata.

Na swoim koncie ma wiele projektów skierowanych do młodych, kreatywnych osób, do których należą między innymi: Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment, Manifest Your Style, czy wiele innych. Marka skupia wokół siebie ludzi z pasją, którzy aktywnie współtworzą obraz otaczającego nas świata pop kultury. Takie podejście niesamowicie wyróżnia markę na tle innych marek modowych i czyni ją przedstawicielem kultury lifestyle. 

Exit mobile version