Również doświadczenia Autorki stały się bogatsze, a warsztat pracy pełniejszy. Tak więc wydanie to uzupełniono o nowe doświadczenia, biorąc pod uwagę cenne uwagi, codzienne rozmowy i spojrzenie na ideę kształcenia integracyjnego osób bardzo zaangażowanych w swoją pracę. Niezmienne pozostały: bardzo dobra współpraca z rodzicami, chęć poszukiwania nowych rozwiązań, satysfakcja z wykonywanej pracy oraz sukcesy – małe i duże – podopiecznych Autorki.
Książka została poszerzona, uzupełniona i podzielona na osiem części. W pierwszej – obok krótkiej charakterystyki upośledzenia umysłowego – zawarto najczęściej spotykane przyczyny trudności w uczeniu się, nakreślono edukację dzieci z niepełnosprawnością w szkole masowej, zapoznając tym samym Czytelników z ideą klas integracyjnych, założeniami i warunkami dobrej integracji. Pisząc o klasach integracyjnych, nie sposób podzielić się wszystkimi spostrzeżeniami związanymi z pracą w tego typu oddziałach, dlatego też wybrano te aspekty, na które – zdaniem Autorki – każdy pedagog specjalny w swojej pracy powinien zwrócić uwagę (jak kwestia doboru dzieci do klas integracyjnych, ocenianie uczniów niepełnosprawnych czy też rola pracy w grupach)….
Więcej informacji o książce na stronie Oficyny Wydawniczej "Impuls".
Oficyna Wydawnicza Impuls
Oficyna Wydawnicza "Impuls" istnieje od 1990 roku. Swoją działalność rozpoczynała jako Niezależne Wydawnictwo Harcerskie "Impuls". Wydawnictwo posiada w swojej ofercie książki z szeroko rozumianej pedagogiki (teoria – praktyka edukacji, pedagogiki, wychowania, pedagogika specjalna), materiały teoretyczne i …
31-831 Kraków
12 648-71-44
impuls@impulsoficyna.com.pl
http://www.impulsoficyna.com.pl
facebook